1

tirsdag, 2. januar 2018, 12:19

Mesh Wi-Fi systemer har typisk været en dyr affære primært brugt på skoler, arbejdspladser og lign. men nu er TP-Link på banen med en løsning til hjemmet. Deco M5, er mest af at beskrevet som en alt-i-een løsning, som har til formål at gøre det trådløse signal i hjemmet bedre. Om det løser opgaven finder du svaret på i testen af TP-Link Deco M5.

Læs test af TP-Link Deco M5 Mesh Wi-Fi Router

2

onsdag, 3. januar 2018, 15:09

Nu ved jeg godt, det er et "fy ord", men er der nogen som har prøvet at spille online computer spil på "Deco M5 Wi-Fi Router" eller en anden Mesh Router via Wi-Fi?

Jeg overvejer nemlig at invitere i et Mesh netværk senere på året, når jeg bliver nød til at ofre mit kontor, da sønnen nu bliver så gammel at han skal have sit eget værelse.
I den forbindelse bliver jeg nød til at flytte min computer til et andet rum, hvor jeg ikke har mulighed for kablet forbindelse (kun via PowerLinks).

Hardware: Intel Core i7 4790K 4Ghz Haswell REFRESH, Asus Z97-PRO, Kingston HyperX FURY White Series 16 GB (1866 MHz), Asus R9 390, Samsung 840 EVO 250GB SSD, 2 TB WD Green HD, Noctua NH-D15, 2x140mm, PSU (500 W, Platin): Superflower SF-500P14FG, Fractal Design R5, Windows 10 Pro.

3

onsdag, 3. januar 2018, 15:10

Det kan du roligt gøre.
Teknologien er efterhånden så god, at du ikke vil opleve problemer mht. det er trådløst.

4

onsdag, 3. januar 2018, 18:33

Nu ved jeg godt, det er et "fy ord", men er der nogen som har prøvet at spille online computer spil på "Deco M5 Wi-Fi Router" eller en anden Mesh Router via Wi-Fi?

Det fungerer ganske godt i samme rum, og nogenlunde igennem en væg eller to. Har et lign. produkt fra ASUS der snart kommer test af, hvor jeg tager et kig på dette. :)

The Hoff - Mansens 80er Retro PC
| NZXT S340 Elite | Gigabyte Aorus X370 Gaming 5 | Ryzen 1700 @4.0GHZ | 4x8GB Trident RGB 3200Mhz @2933 Mhz RGB | MSI 1080 Armor OC 8GB | Be Quiet Dark Power Pro 11 650W | 1x256GB, 1x512GB SSD | 6TB NAS Harddisk | Vandløling fra EK, Hardwarelabs og Enermax |

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.