1

torsdag, 30. april 2015, 07:46

Her på redaktionen elsker vi, når vi får tilbudt de nye sager til test, så vi var ikke sene til at takke ja, da vi fik tilbudt at få den nye Samsung Galaxy S6 edge. Den har, som navnet antyder, en buet skærm, men er der her tale om en ren gimmick, eller ligger der rent faktisk noget funktionelt bag designet? Det må vi hellere finde ud af.

Læs Test af Samsung Galaxy S6 edge

2

torsdag, 30. april 2015, 20:01

Score

70385

det er langt over jeres test... hvorfor????

Evga 980 sc
28TB Blandet harddisk
Gigabyte Z97x Gaming 7
32GB Ram
I7 4790K - 4Ghz

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "MacGarlic" (30.04.2015, 20:10)

3

torsdag, 30. april 2015, 20:35

Jeg er ikke helt med på. hvordan du mener, at vi skulle kunne give dig svaret på det???????

TWEAK.DK :rules:

4

fredag, 1. maj 2015, 07:49

MacGarlic, det skal jeg ikke kunne sige. Der er så utroligt mange ting, der kan spille ind. Måske har du været heldig med at få en chip i din telefon, der er bedre end vores. Husk også på, at vi ikke er de første, der har haft hænderne i denne udgave, så måske har tidligere anmeldere været hårdhændede med den. Who knows?

Men det er jo bare fedt for dig, at din telefon scorer så godt :)

5

fredag, 1. maj 2015, 10:47

var også bare ment som.. jeg kunne ikke forstå hvorfor min telefon skulle være så meget hurtigere med det samme hardware i telefonen.
men kunne det måske være jeg kører 64Bit udgaven? :) af aututu

Evga 980 sc
28TB Blandet harddisk
Gigabyte Z97x Gaming 7
32GB Ram
I7 4790K - 4Ghz

6

tirsdag, 5. maj 2015, 16:36

Forstår ikke hvorfor at det er så slemt at jackstikket sidder i bunden? Ved mig kommer det helt naturligt at jeg stopper den i lommmen på den måde jeg holder den, altså toppen vender ned mod jorden når den ligger i lommen. Derfor når jeg hører musik på den, skal jeg ikke til at tage fat i toppen for at vende den om og så stoppe den ned i lommen som jeg skal på min nuværende Sony.

Mit signatur billede er lige på værkstedet.

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.