Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

tirsdag, 4. november 2014, 11:22

Sandberg er en spiller på markedet med mange års erfaring, og det r alt for længesiden vi sidst kiggede på produkter fra deres rækker. Vi har derfor indkaldt en stak fra Sandberg, og Kim Monberg, som er vores nyeste skribent, tager en kig på bunken vi har modtaget. Vi starter ud med Sandberg Play'n Go Headsettet, så lad os komme udover stepperne.

Læs Test af Sandberg Play\'n Go

2

tirsdag, 4. november 2014, 11:29

Tillykke med debuten på Tweak.dk, Kim :)

Glæder mig til et godt samarbejde fremadrettet.

TWEAK.DK :rules:

3

tirsdag, 4. november 2014, 11:35

Tak i lige måde :)

:goodpost:

4

tirsdag, 4. november 2014, 12:11

det var da en fornuftig pris :-) men må sige at farven ville skræmme mig langt væk :what:

Fx 8320 | Asus R9 280x | ASUS M5A97 EVO 2.0 | 8 gb G.Skill ARES 1866 MHz cl9 | 120 gb samsung 840 evo ssd
Canon 700d - Røde videomic go
| flickr photostream | Youtube VLOG | Youtube gaming kanal |

5

tirsdag, 4. november 2014, 12:12

Det fåes også i sort, så ikke noget problem :)

:goodpost:

6

tirsdag, 4. november 2014, 12:13

Hvid er, imo ikke altid optimal, men har haft flere sæt, hvor jeg har været glad for farvevalget

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.