Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

tirsdag, 21. januar 2014, 07:31

Vi skal denne gang tage et kig på endnu et af disse små kabinetter, som skyder mere og mere frem derude. Siden Intel lancerede deres Haswell-platform, er det for alvor ved at være populært at bygge småt. Hils på Cooler Master Elite 130-kabinettet!

Læs testen af Cooler Master Elite 130 Microtower

2

tirsdag, 21. januar 2014, 15:12

Siden Intel lancerede deres Haswell-platform, er det for alvor ved at være populært at bygge småt. Hils på Cooler Master Elite 130-kabinettet!
Yes det skal jeg love for. Har smidt en i7 i min med vandkøling på. Og et håndtag på toppen :thumbup:
Dejlig let spille PC og super lydløs. Specielt fordi jeg kun har smidt SSD i. 3 små der kører RAID0 og 1 noget større til lager.
Det er med til at holde varmen nede på kun 25C på CPU ved normal kørsel og 36C ved BF4 på fuld blus.

Alt i alt en handy PC på 6Kg.

Kan anbefales på det køligste 8)

/Tvixen

3

torsdag, 23. januar 2014, 06:26

Ja, det er slet ikke et dumt kabinet, og der findes vildt mange MODS bygget i dette kabinet.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.