1

onsdag, 30. januar 2013, 11:32

Nogle vil sige at de har set dette produkt før, hvis man følger godt med i hardware verdenen. Og ganske rigtigt; Det er nemlig dette produkt der bliver brugt af NZXT til deres Kraken X40 køler.

Vi har dog været så heldige at få produktet direkte fra Asetek, og der er altså derfor ingen branding eller noget som helst på denne køler.

Læs testen her: http://www.tweak.dk/review/Asetek_140mm_vandkoeling/1418/1/1

2

onsdag, 30. januar 2013, 21:42

Er det muligt at få noget kommentar på de slanger de bruger?

Jeg har altid tænkt at jeg ikke vil købe de færdigsamlede vandkølesæt som bruger sådan nogle sorte gummislanger, da de ikke ligner noget som hører hjemme i en computer, eller noget i den stil :)

3

torsdag, 31. januar 2013, 15:54

hvad tænker du på omkring slangerne?

4

torsdag, 31. januar 2013, 16:14

Hvordan de føles. Er de bøjelige uden at de knækker? Virker de billige?
Men måske også hvad i anbefaler, gummislanger mod plastik som min Corsair H50 har.

Ved godt at den test her var fokuseret på ydelsen, men stadig :)

5

torsdag, 31. januar 2013, 17:31

Slangerne på produktet er helt fine - så ingen problemer der. De føles meget stive i det, men er faktisk rigtigt fleksible, og føles egentlig ikke billige.

Hvad angår om de kinker, så gør de selvfølgelig hvis man vil have nogle helt umulige vinkler - Men køleren er lavet til at smide i toppen eller bagenden af sit kabinet, og det er derfor ikke noget der forekommer i praksis. Jeg har ikke oplevet det i hvert fald :)

Jeg håber dette har besvaret spørgsmålet, og jeg vil fremover have lidt mere fokus på hvordan slangerne føles - Tak for konstruktiv kritik :)

Anmelder og skærmtrold hos

www.tweak.dk

6

fredag, 1. februar 2013, 12:46

Lad os få en guide lavet om montering af denne form for udstyr.

7

mandag, 4. februar 2013, 23:08

Det kan snildt lade sig gøre, Keyzer. Det kunne man jo eventuelt gøre i samme ombæring som den kommende kabelføringsguide ;)

Anmelder og skærmtrold hos

www.tweak.dk

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.