Rigtig fin test, god og let gennemgang hvor alle komponenter er taget under kærlig behandling, mange tak for det , godt gået

.
Jeg syntes dog, at du er lidt "hård" i din konklusion om kabinettet.
Fordi det fortjener Silverstone ikke. I mine øjne har de ramt lige spot on med det her kabinet, Silverstone har altid været highend hvad angår kvalitet, faktisk rigtig tæt på Lian Li, så deres brand navn bliver naturligt forbundet med lige det ekstra, som f.eks CM, Antec osv. ikke leverer.
Udseende(design) og navn får du selvfølgelig lov at betale ekstra for, samt med dette kabinet kommer de med et par ret så geniale features, som du så udmærket osse har dækket i din gennemgang

.
At kunne få et godt gennemtænkt kabinet og fede features, masser af muligheder for ekstra køling og stadigvæk beholde både et stilrent design udenpå, samt ikke mindst indeni. Du får et semi aluminium kabinet oveni i bedste kvalitet, med de nyeste standarder og lidt ekstra bla. plads til 5 SSD for en bagatel på 800,- hvilket egentlig ikke er ret meget mere en CM's 690 II kabinet i rent stål, det er sgu da lidt genialt, er det ikke ?

.
At træerne så ikke vokser ind i himlen hvad angår antal af medfølgende blæsere, det er da en detalje som er til at overse med det her lækre kabinet, i det mindste får du da nogen med, som overni i lydløse ved brug.
Det skal da i mine øjne ikke ligge Silverstone til last tvært imod, siden det er en major spiller på highend kabinet markedet du har at gøre med her, med et rigtig godt navn som alle kender og kendt for deres sans for detaljer, og ikke mindst til en pris hvor alle kan være med hvis de vejer design og kvalitet højt.
Dette kabinet er bygget til at holde i mange år, ganske som Lian Li gør det, bare til ca. ½ delen af prisen.
Endnu engang, rigtig rigtig fin test

.
Mvh
Sam