Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

mandag, 30. maj 2011, 09:23

Vidste ikke hvor jeg ellers skulle ligge den her, så nu kommer den her:

Når jeg går ind på forummet via "sidste ny indlæg" http://www.tweak.dk/forum/search.php?searchid=1131752&sid= er jeg begyndt at få denne kryptiske fejlmeddelelse:

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "sortiarius" (30.05.2011, 09:24)

2

mandag, 30. maj 2011, 10:55

jeps den har jeg også set

Dyas

Lian Li TYR pc-x 2000 full tower - Corsair HX1000W Modular psu - Asus Rampage II Extreme
Intel® Core™ i7 965 Extreme Edition @3,6 Ghz + Thermalright Ultra-120 eXtreme Rev.c
gigabyte GTX570 "super overclock" - 6 GB Kingston HyperX 16000
80GB Intel SSD - Samsung Syncmaster TA950 27" - Logitech Z5450 THX Sorround + Sennheizer HD650

Laptop
PS3
Wii

3

mandag, 30. maj 2011, 17:53

Bumbum, det er sgu ikke meget der er sket herinde

havde som minimum forventet en eller andet respons fra en site-admin?

4

mandag, 30. maj 2011, 18:40

Jeg har ikke den fejl der, jeg bruger så FireFox..

AMD

5

mandag, 30. maj 2011, 18:52

Hvis du så inderligt vil have respons inde for 8 timer, hvad med så at bruge kontakt siden og skrive til en af adminsne fx mig?

Intel I5 2500k | Gigabyte Z68 | 16GB Kingston | Radeon 6950 | 2xOCZ Vertex 3 120GB Raid 0 | OCZ 650W
27" (U2711) DELL | 24" (2408WFP) DELL | Ergotron LX Dual Side-by-Side

Canon 5DM2 | 16-35mm 2.8L | 24-70mm 2,8L | 85mm 1.2L USM II | 70-200mm 2.8L IS
Nogle Speedlites | PocketWizards

6

onsdag, 1. juni 2011, 22:24

Fordi jeg regnede med at i ville se dette, og samtidig ville jeg høre om andre brugere oplever samme problem, og om de har eventuelle fixes

apropos svar så har jeg stadig ikke noget - er det en fejl i kender til, en fejl i arbejder på, eller er i bare pisse ligeglade eller hvordan?

7

onsdag, 1. juni 2011, 22:38

Citeret

Oprindeligt indlæg af sortiarius
Fordi jeg regnede med at i ville se dette, og samtidig ville jeg høre om andre brugere oplever samme problem, og om de har eventuelle fixes

apropos svar så har jeg stadig ikke noget - er det en fejl i kender til, en fejl i arbejder på, eller er i bare pisse ligeglade eller hvordan?

Træk nu vejret, jeg har heller ikke fejlen. Har du prøvet at cleare din browsers cache?

Intel i5 2500K @ CM Hyper TX 3
Gainward GF GTX 560 Ti "Phantom" 2
Corsair 4x2 GB DDR3 1600MHz
ASUS P8P67 Pro B3
Corsair CX600

8

onsdag, 1. juni 2011, 23:13

Minder lidt om den fejl, forsidens kommentarfunktion (på nyheder) havde tidligere. Hvis man brugte tweak.dk uden www. så kunne databasen ikke fungere korrekt, og hente brugerinformationerne. :)

9

torsdag, 2. juni 2011, 06:55

Rolig nu sortiarius, der sidder altså ikke 20 koder og tjekker hjemmesiden igennem for fejl 24/7.. :-)

HerrMansen, ja den minder meget om den lige umiddelbart, men The Brain skulle være i gang med at kigge på den, men hvor fejlen er rettet kan jeg ikke sige.

I må have lidt tålmodighed. :-)

AMD

10

torsdag, 2. juni 2011, 08:12

Selvfølgelig bliver fejlen ikke ud bedret med det samme, det er jeg helt klar over, det er dog en helt ny fejl så jeg tænkte der måske var blevet lavet nogle nylige ændringer der havde institueret den.

Blev bare provokeret af "Brains" tilgang til tingene. Hvis man som admin ser denne tråd og rent faktisk vælger at poste i den kunne man da i det mindste bruge sit svar til at melde ud om det er en kendt eller ukendt bug, og om det er noget der er mulighed for at arbejde på.

I stedet får man 6en gang nedladende crap om hvor smart jeg selv tror jeg er at skrive herinde. Jammen jeg synes faktisk det var smartere at skrive herinde end at msg'e private hvis andre havde samme fejle og det er sgu ikke fordi det er lettere for mig at lave en forum post en en private msg. Man kunne evt. ligefrem lave et forum for dette som på andre sider så jeg ikke forurener dette forum med det.

Jeg har ingen illusioner om at få et bug rettet på ingen tid (eller få det rettet overhovedet hvis jeg er den eneste der har det) men jeg forventer da at konstruktiv tilgang til tingene og en høflig tone når man nu spørger ind til det område de netop skal varetage.

11

torsdag, 2. juni 2011, 08:13

Apropos dette, så har jeg jo faktisk fået det svar jeg sådan efterlyser i mit tidligere indlæg, så der er ingen grund til at fortsætte diskussionen :-)

Seneste tests og artikler

0

Acer Iconia A1-830

Tweak.dk var en tur i New York
Læs Mere

1

Silverstone Raven RV05

Så er tiden kommet til, at vi
Læs Mere

0

Cooltek W1 - Window Black

De sidste par kabinetter, vi h
Læs Mere

0

BitFenix Prodigy M

Vi skal i denne test tage et n
Læs Mere
Seneste nyheder

0

Samsung Galaxy Note 4 video teaser

Samsung har frigivet en video
Læs Mere

2

Her er ASRock X99 Extreme6 LGA 2011 bundkortet

ASRock viser nu deres X99 Extr
Læs Mere

3

AMD er på vej med to nye FX processorer

AMD forbereder to ny FX serie
Læs Mere

0

ASUS Essence III har fået en EISA European USB DAC 2014-2015 Award

ASUS har i dag annonceret at d
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.