Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

mandag, 30. maj 2011, 04:34

Thermaltake som de fleste jo nok kender fra cpu køling, har lavet en serie der hedder esport hvor de har lavet et par gaming tastaturer, musemåtter og mus. Det vi i dag skal kigge på er deres gaming mus Black og deres gaming musemåtte Dasher.

Læs testen her:

http://www.tweak.dk/review/Thermaltake_D…maatte/1271/1/1

2

mandag, 30. maj 2011, 13:21

Har lige kigget på de to seneste tests og må sige, at der er for mange sproglige fejl, samt at billederne er meget dårlige.

For at fremstå professionel må et reviewsite ikke lave så mange fejl.

Kig evt. på opsætningen af Thermaltake-testen ... Har I ingen selvkritik, og er der overhovedet nogen som læser korrektur? Forskelligt antal mellemrum efter overskrift b.la., og billederne ligner noget, der er taget med et mobilkamera.

Billederne i RASURBO-strømforsyningstesten er dog bedre, men meget sjusket klippet ud.

Skriver dette som en lille reminder .. Fejl som disse ses sjældent på de lidt større og mere "seriøse" sider.

3

mandag, 30. maj 2011, 16:48

Den kvalitet som der er set i dette review vil ikke fremkomme fremover i andre test, det er beklageligt - men det vil ikke ske igen.

Men du har fuldstændig ret i din kritik Brahmaparush, af begge tests, mht PSU testen og klipningen af billederne, der er det den enkelte tester som selv står for det, og det kan sagtens gøres bedre.

Men det er noget vi helt sikkert også vil snakke om internt fremover, for at give jer læsere et bedre review site.

Igen vi beklager kvaliteten, men det skal nok blive bedre.

AMD

4

mandag, 30. maj 2011, 21:31

Findes der en dansk forhandler af disse produkter? Er interesseret i keyboardet og caseking har slf. Kun tysk layout.

gu gider jeg da RØV.
at finde mig i en SKID...

5

tirsdag, 31. maj 2011, 07:21

Den ser fed nok ud, meen jeg holder mig til gode gamle Logitech.

6

onsdag, 1. juni 2011, 08:26

er også interesseret i og vide dansk forhandler af mus og musse måtte. Nogen der ved hvor man kunne købe disse

Seneste tests og artikler

0

Denon Cocoon Stream trådløs musikafspiller

Der findes et væld af trådløse
Læs Mere

0

HIS IceQ X2 Radeon R9 285 2 GB

Vi skal i dagens review se på
Læs Mere

14

MSI Twin Frozr GTX 970 Gaming 4G

Så kom dagen altså, som jeg er
Læs Mere

0

Func HS-260 Gaming Headset

Tweak.dk tager i dag pulsen på
Læs Mere
Seneste nyheder

0

Nyt Gigabyte G1.Sniper B6 Socket LGA1150 bundkort

Gigabyte har annonceret deres
Læs Mere

0

NVIDIA er klar med ny GeForce 344.16 beta driver

Kort efter lanceringen af dere
Læs Mere

0

Samsung Galaxy Mega 2 dukker op

Den er ikke kommet endnu, og s
Læs Mere

0

Triad Wars tæt på annoncering

United Front Games og Square E
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.