1

mandag, 17. januar 2011, 07:48

A.C. Ryan har eksisteret siden 1992 og fokuserer i dag 100 % på Full HD medie afspillere til hjemmet og producerer i øjeblikket en serie af produkter kaldet ”Playon!”. I denne kategori finder man ”Playon!HD” som er en medie afspiller, der afspiller langt de fleste billede- og lyd-formater der bruges i dag, og desuden er der mulighed for at installere en intern harddisk, og tilmed koble produktet til hjemmenetværket som NAS. ”Playon!HD mini” er som navnet antyder en mindre udgave, som ikke har mulighed for intern harddisk, men ellers de samme specifikationer som den almindelige afspiller. Disse produkter har nu fået et nyt familiemedlem som har fået navnet ”Playon!DVR HD”, og denne indeholder alle funktionerne fra den almindelige boks, men har desuden indbyggede digitale tunere. Sidst nævnte produkt har vi nu fået mulighed for at kigge nærmere på i denne test, så læs videre og se hvor langt medie afspillere er nået i dag!

Læs testen her:

http://www.tweak.dk/review/A.C._Ryan_Playon!DVR_HD/1224/1/1

2

torsdag, 24. februar 2011, 23:02

Glimrende test. Det lyder som den box der skal erstatte min Tvix. Inden jeg køber en kunne det være fedt hvis der er nogen som kan svarer på følgende:

1) Understøtter boxen DVB-T undertekster på TV2 og DR HD - hvilket Tvix 6600 til min store irritation ikke gør.

2) Kan man sætte padding op i forhold til optagelser en gang for alle, så man er sikker på at få hele programmet med? Og kan boxen så finde ud af at navngive filerne rigtigt - altså vælge navnet på det program man optager og ikke det der sendes når optagelsen starter, hvis man f.eks. har start-padding så optagelsen starter 5 min. før? Og kan man lave forskellige padding længde for start og slut?

Mvh Christian

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.