Kære gæst, velkommen til Tweak.dk.
Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer.
For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere.
Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen.
Hvis du allerede er registreret, så log på her.
Oprindeligt indlæg af Joddler
Det ser fandme lækkert ud
Men har lige en bil der skal igennem syn her til feb.
derfter så køber jeg sku nok også Sandy,,, for det ser sku for lækkert ud..'
og tror også det kan mærkes pænt meget når jeg går fra en >>C2D E6850<< der er OC til 3,6 Ghz
Det tror jeg også uden tvivl du kan - i hvert fald i Benchmarks..
Nu er det ikke benchmarks jeg satser mest på
Men tror helt sikkert også det er et system der Rykker maks :hb:
Nogen af jer der ved om hvad forskellen er på disse to I5-2500K, her hentyder jeg mest til Varmeafleder detaljen som jeg ikke har bemærket før, hvad definere denne præcist?:
Oprindeligt indlæg af HerrMansen
Den ene er uden køler.
Tusind tak, men hvilken?
OEM = Tray = Uden køler
Tak
Hvorfor Fanden er de begyndt at skrive varmeafleder,, kunde de ikke skrive CPU køler, eller bare køler..
Varmeafleder lyder jo som om at den er passiv kølet
Det er også noget nemmere at montere.. Jeg bruger også en H50 til vores LGA1155 testbænk, for det er noget nemmere at montere og afmontere hver gang et nyt bundkort skal testes..
Oprindeligt indlæg af myrizzle
Sådan en Stor Aluminium/Kobber klods der er spændt fast på bundkortet, det er lidt dømt til at gå galt på et tidspunkt.
Må melde mig uenig. Har en stor Thermalright Ultra 120 eXtreme, og den er da aldrig faldet af - eller for den sags skyld flyttet sig på nogen måde (Og jeg tager ellers til LAN en 7-8 om året)
Sådan en Stor Aluminium/Kobber klods der er spændt fast på bundkortet, det er lidt dømt til at gå galt på et tidspunkt.
Må melde mig uenig. Har en stor Thermalright Ultra 120 eXtreme, og den er da aldrig faldet af - eller for den sags skyld flyttet sig på nogen måde (Og jeg tager ellers til LAN en 7-8 om året)
Tror på performance delen, kommer det næsten ud med ens udfald.. Min Sandy bliver ikk mere end 62 grader ved full load i ½ time med prime, og det er fint nok
Selvom jeg lige nu ville ønske jeg havde købt en Noctua NH-D14 pga de blæsere der sidder på min H70 larmer af helvede til.
Hehe, tjae, jeg vil hellere være safe than sorry
Tror på performance delen, kommer det næsten ud med ens udfald.. Min Sandy bliver ikk mere end 62 grader ved full load i ½ time med prime, og det er fint nok
Selvom jeg lige nu ville ønske jeg havde købt en Noctua NH-D14 pga de blæsere der sidder på min H70 larmer af helvede til.