Oprindeligt indlæg af The Brain
Det er ok du kommer med kritik men ofte ville det være smartere du sender mig en mail så kan jeg få det videre til alle testere....
Tror måske mere du skal lade være med at kører personligt på folk med kommentare som denne
Citeret
Skulle ikke passe din Tekniske skole
Dette passer ikke ind i ånden på Tweak
Ingen er højere hævet end aldrig, dette gælder også mig, jeg er ikke mere end nogle af vores brugere, alle er på lige fod.
Brugeren der får denne svada har ofte kommenteret mig, så han får af samme skuffe. Barnligt eller ej.
overskriften lyder, hvad vil du gerne have andmeldt her på tweak...
jeg gik så direkt til side 4 for at se hvad brugerne her godt kunne tænke sig at se noget mere til, og så ser jeg til min store "fornøjelse" at SSD freak har fucket denne tråd op lige som alle de andre han kommenterer på. og det er endda i en admin tråd
jeg kunne godt tænke mig at se nogle anmeldelser på noget 3d udstyr. der er efterhånden fjernsyn og afspillere der understytter 3d og det gives i diverse afskygninger til computere, både graffikkort og monitorer / skærme og briller. der er et par tråde allerede omhandlende briller blandt andet der allerede kører her på tweak.
Oprindeligt indlæg af Nicolas16
Nej - ECO A.L.C testen er skrevet af mig - Det samme er MAXCUBE Vortex 3620.
Læser og skriver mine egne tests, og hvis du ikke kan komme med eksempler, så er din kritik ikke meget værd.
Jeg beder kun om et par stykker. Og hvis det er så svært at finde dem, at det tager lang tid, så er det vel heller ikke særlig slemt.
1 sek (Husk punktum i forkortelser) i konklusionen:
udemærket (Husk stort begyndelsesbogstav) staves udmærkedet.
Jeg har ikke talt antal fejl, men 1, (Ikke komma) er 1 for meget.
Hvis ikke man kan kommenterer (Staves kommentere i denne sammenhæng) tests, så er der ikke meget (Megen) idé i, at ligge (Lægge) dem ud til brugerkommentarer.
Bliver simpelthen nødt til at kommentere dette, da jeg ikke kan klare folk, som ikke er en skid bedre selv.
Oprindeligt indlæg af Nicolas16
Nej - ECO A.L.C testen er skrevet af mig - Det samme er MAXCUBE Vortex 3620.
Læser og skriver mine egne tests, og hvis du ikke kan komme med eksempler, så er din kritik ikke meget værd.
Jeg beder kun om et par stykker. Og hvis det er så svært at finde dem, at det tager lang tid, så er det vel heller ikke særlig slemt.
1 sek (Husk punktum i forkortelser) i konklusionen:
udemærket (Husk stort begyndelsesbogstav) staves udmærkedet.
Jeg har ikke talt antal fejl, men 1, (Ikke komma) er 1 for meget.
Hvis ikke man kan kommenterer (Staves kommentere i denne sammenhæng) tests, så er der ikke meget (Megen) idé i, at ligge (Lægge) dem ud til brugerkommentarer.
Bliver simpelthen nødt til at kommentere dette, da jeg ikke kan klare folk, som ikke er en skid bedre selv.
Og så lige det dér med, at "udemærket" faktisk staves "udemærket/udmærket" og ikke "udmærkedet"
Som anmelder kunne jeg også godt tænke mig at teste skærme.
Men det er en smule mere inviklet, for man kan ikke bare sætte en PCmark i gang. Det er jo en meget subjektiv test metode der skal bruges, da man selv skal vurdere. Og man skal desuden have kalibreret skærmen korrekt. Det kræver nok en del erfaring, at kunne vurdere om en skærm er god eller ej. Erfaring som fx Flatpanel.dk har masser af. I modsætning til os (mig).
Oprindeligt indlæg af gaming-king
Som anmelder kunne jeg også godt tænke mig at teste skærme.
Men det er en smule mere inviklet, for man kan ikke bare sætte en PCmark i gang. Det er jo en meget subjektiv test metode der skal bruges, da man selv skal vurdere. Og man skal desuden have kalibreret skærmen korrekt. Det kræver nok en del erfaring, at kunne vurdere om en skærm er god eller ej. Erfaring som fx Flatpanel.dk har masser af. I modsætning til os (mig).
Ok, Kan godt se at det ikke er sådan lige til, i er jo trods alt frivillige og har selvfølgelig ikke sådan noget dyrt udstyr stående, kommer egentlig i tanke om at det har været oppe og vende før
Asus Rampage II Extreme
Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
G510, Quick Heavy, MX-518, G500
F3 500GB, WD B 500GB
H70
jeg gad godt at se flere strømforsyninger der blev testet og antec ninehundred two.
har googled det og kan ikke se nogle danske hjemmesider som har testet det kabinet.