Kære gæst, velkommen til Tweak.dk.
Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer.
For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere.
Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen.
Hvis du allerede er registreret, så log på her.
ASUS M4A88TD-M USB3 - Hybrid Design Motherboard's HYBRIDFUNKTION
Nu står der ironisk nok i konklusionen, at det bedste ved "ASUS M4A88TD-M USB3 - Hybrid Design Motherboard" er ”Hybridfunktionen”, hvorved man f.eks. kan sætte et HD5770 i maskinen, som så overtager det indbyggede HD4250, når der er behov for krævende 3D programmer, hvorved der ”tænkes” på miljøet. Hybridfunktionen er ikke nævnt med en stavelse i selve testen, hvordan kan den så fedtes ind i konklusionen?
Nu kunne det jo være interessant, at vide om den hybridfunktion rent faktisk fungere som AMD lover. Jeg har tidligere hørt, at denne hybridfunktion kun virker ved HD4570 og lavere rangerede grafikkort i 4xxx serien. F.eks. kunne være ret så interessante at vide effektforbruget og ydeevnen, med og uden, samt i ”Hybridfunktion” med f.eks. et HD5770.
Vil du uddybe det? Mener du ALLE anmeldelserne bærer præg af stavefejl eller kun enkelte? Links evt.
Man vil altid kunne finde en fejl - Det kan du også i aviserne dagligt. Men hvis der er flere på en enkelt side, så er det selvfølgelig et problem - Specielt hvis fejlene ødelægger sammenhængen.
Oprindeligt indlæg af Nicolas16
Vil du uddybe det? Mener du ALLE anmeldelserne bærer præg af stavefejl eller kun enkelte? Links evt.
Man vil altid kunne finde en fejl - Det kan du også i aviserne dagligt. Men hvis der er flere på en enkelt side, så er det selvfølgelig et problem - Specielt hvis fejlene ødelægger sammenhængen.
Der er faktisk fejl i alle de tests jeg har læst den sidste uge.
Den seneste - Ozone SPARK Gaming Headset er dog super god læsning.
Igen gider du komme med et par eksempler, og eventuelt skrive et specifikt navn på den enkelte test? Det er svært at bruge din kritik til noget, på nuværende tidspunkt, hvor du kritiserer uden eksempler.
Igen gider du komme med et par eksempler, og eventuelt skrive et specifikt navn på den enkelte test? Det er svært at bruge din kritik til noget, på nuværende tidspunkt, hvor du kritiserer uden eksempler.
Jeg orker ikke løbe alle de tests gennem. Du kan jo bare læse dem, så finder du nok hurtigt de samme :-)
Nej - ECO A.L.C testen er skrevet af mig - Det samme er MAXCUBE Vortex 3620.
Læser og skriver mine egne tests, og hvis du ikke kan komme med eksempler, så er din kritik ikke meget værd.
Jeg beder kun om et par stykker. Og hvis det er så svært at finde dem, at det tager lang tid, så er det vel heller ikke særlig slemt.
1 sek i konklusionen:
udemærket staves udmærkedet.
Jeg har ikke talt antal fejl, men 1, er 1 for meget.
Hvis ikke man kan kommenterer tests, så er der ikke meget idé i, at ligge dem ud til brugerkommentarer.
Oprindeligt indlæg af HerrMansen
Den gælder så vist også begge veje.
bøvser du lige igen nu.
Skulle ikke passe din Tekniske skole
Hvis ikke man kan komme med råd om, hvordan en test fremstår bedre, hvor logisk er det så at have denne tråd?
Jeg har ikke hakket på selve testen, men på fejlene i teksterne. Fin I forsvare Tweak, men prøv sgu da at se logikken i det jeg skriver. Fejlfrie tests fremstår lange bedre, når sproget er fejlfri, og det samme gør fremtoningen ud over Tweak.