Du er ikke logget på.

Nyhedsbrev

Indsend nyhed

Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.

Indsend nyhed

Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

37

mandag, 31. maj 2010, 12:32

Seagate Momentus XT

Jeg kunne godt tænke mig at I kikker næmere på de nye hybrid harddiske, Seagate Momentus XT.

http://www.edbpriser.dk/Product/Details.…all&pid=4180920

Det er lang tid siden der er sket noget nyt på harddisk markedet og nu sker der da lidt.
mvh Hymn

38

torsdag, 17. juni 2010, 11:04

ASUS M4A88TD-M USB3 - Hybrid Design Motherboard's HYBRIDFUNKTION

Nu står der ironisk nok i konklusionen, at det bedste ved "ASUS M4A88TD-M USB3 - Hybrid Design Motherboard" er ”Hybridfunktionen”, hvorved man f.eks. kan sætte et HD5770 i maskinen, som så overtager det indbyggede HD4250, når der er behov for krævende 3D programmer, hvorved der ”tænkes” på miljøet. Hybridfunktionen er ikke nævnt med en stavelse i selve testen, hvordan kan den så fedtes ind i konklusionen?
Nu kunne det jo være interessant, at vide om den hybridfunktion rent faktisk fungere som AMD lover. Jeg har tidligere hørt, at denne hybridfunktion kun virker ved HD4570 og lavere rangerede grafikkort i 4xxx serien. F.eks. kunne være ret så interessante at vide effektforbruget og ydeevnen, med og uden, samt i ”Hybridfunktion” med f.eks. et HD5770.

39

fredag, 18. juni 2010, 14:31

Nu har det ikke sååå meget med hardware at gøre igen, men det ville fandme være nice, hvis vi kunne få anmeldt den nye Samsung SP-H03 :D

Jeg har ikke kunne finde en ordentlig anmeldelse, og jeg ved i her på Tweak ville kunne gøre det bedst :)

http://www.hifipriser.dk/Product/Details.aspx?pid=4189517
Vision S-Series S3768
Intel Core i7-3610QM 4x2,30GHz (Turbo 3.30GHz)
17.3” LED AntiGlare 1920x1080
Kingston 8GB DDR3-1600

Nvidia GeForce GTX660m 2GB GDDR5
Samsung 830-Series 256GB
WD Scorpio Blue 640GB

40

onsdag, 30. juni 2010, 08:27

Anmeldelser uden alle de stavefejl/sprogfejl

41

onsdag, 30. juni 2010, 16:55

Vil du uddybe det? Mener du ALLE anmeldelserne bærer præg af stavefejl eller kun enkelte? Links evt.

Man vil altid kunne finde en fejl - Det kan du også i aviserne dagligt. Men hvis der er flere på en enkelt side, så er det selvfølgelig et problem - Specielt hvis fejlene ødelægger sammenhængen.

42

torsdag, 1. juli 2010, 08:45

Citeret

Oprindeligt indlæg af Nicolas16
Vil du uddybe det? Mener du ALLE anmeldelserne bærer præg af stavefejl eller kun enkelte? Links evt.

Man vil altid kunne finde en fejl - Det kan du også i aviserne dagligt. Men hvis der er flere på en enkelt side, så er det selvfølgelig et problem - Specielt hvis fejlene ødelægger sammenhængen.

Der er faktisk fejl i alle de tests jeg har læst den sidste uge.

Den seneste - Ozone SPARK Gaming Headset er dog super god læsning.

43

torsdag, 1. juli 2010, 22:13

Igen gider du komme med et par eksempler, og eventuelt skrive et specifikt navn på den enkelte test? Det er svært at bruge din kritik til noget, på nuværende tidspunkt, hvor du kritiserer uden eksempler.

44

fredag, 2. juli 2010, 07:33

Citeret

Igen gider du komme med et par eksempler, og eventuelt skrive et specifikt navn på den enkelte test? Det er svært at bruge din kritik til noget, på nuværende tidspunkt, hvor du kritiserer uden eksempler.

Jeg orker ikke løbe alle de tests gennem. Du kan jo bare læse dem, så finder du nok hurtigt de samme :-)

45

fredag, 2. juli 2010, 08:47

Nej - ECO A.L.C testen er skrevet af mig - Det samme er MAXCUBE Vortex 3620.

Læser og skriver mine egne tests, og hvis du ikke kan komme med eksempler, så er din kritik ikke meget værd.

Jeg beder kun om et par stykker. Og hvis det er så svært at finde dem, at det tager lang tid, så er det vel heller ikke særlig slemt.

46

fredag, 2. juli 2010, 12:00

Citeret

Nej - ECO A.L.C testen er skrevet af mig - Det samme er MAXCUBE Vortex 3620.

Læser og skriver mine egne tests, og hvis du ikke kan komme med eksempler, så er din kritik ikke meget værd.

Jeg beder kun om et par stykker. Og hvis det er så svært at finde dem, at det tager lang tid, så er det vel heller ikke særlig slemt.

1 sek i konklusionen:

udemærket staves udmærkedet.

Jeg har ikke talt antal fejl, men 1, er 1 for meget.
Hvis ikke man kan kommenterer tests, så er der ikke meget idé i, at ligge dem ud til brugerkommentarer.

47

fredag, 2. juli 2010, 12:43

Nej, men det er en bedre ide at kommentere i selve testen, end at skrive i en global tråd.

48

fredag, 2. juli 2010, 13:25

Citeret

Nej, men det er en bedre ide at kommentere i selve testen, end at skrive i en global tråd.

Tjah det er så din mening.
Her ser flere dem, end hvis jeg poster i din test.

Gad du læse avisen, hvis den var fyldt med fejl. Konstruktiv kritik, er vel kun brugbar.

49

fredag, 2. juli 2010, 14:24

Citeret

Oprindeligt indlæg af SSDfreak
udemærket staves udmærkedet.

Ikke at jeg ligefrem vil nitpicke debatten, men ifølge Politikens Retskrivningsordbog staves det altså 'udmærket'.. :P

Konstruktiv kritik er altid brugbar, men selv aviser og dagblade er fulde af stavefejl.

Nyd solen! :9xo

50

lørdag, 3. juli 2010, 22:39

Citeret

Hvad med at finde et andet fora du kan genere?
Mac Pro / 2*Xeon E5472 / 22GB DDR2 800MHz [ECC]
2*HP 23xi / eVGA GTX 570 / Airport Extreme / Bluetooth
2*180GB Intel 330 [RAID 0] / 2TB Barracuda Green
Logitech Solar K750 @ Magic Mouse / JBL Creature II

32GB iPad 4 / 32GB iPhone 5 / Sony NEX5 / Brother DCP J725DW [WiFi]
2TB Lacie Cloudbox

51

lørdag, 3. juli 2010, 23:53

Ro på, alle skal finde på plads på Tweak.dk
Intel I5 2500k | Gigabyte Z68 | 16GB Kingston | Radeon 6950 | 2xOCZ Vertex 3 120GB Raid 0 | OCZ 650W
27" (U2711) DELL | 24" (2408WFP) DELL | Ergotron LX Dual Side-by-Side

Canon 5DM2 | 16-35mm 2.8L | 24-70mm 2,8L | 85mm 1.2L USM II | 70-200mm 2.8L IS
Nogle Speedlites | PocketWizards

52

tirsdag, 6. juli 2010, 09:45

Citeret

Oprindeligt indlæg af Maverick

Citeret

Hvad med at finde et andet fora du kan genere?

Konstruktiv kritik er brugbart, hvis man lytter

53

tirsdag, 6. juli 2010, 10:01

Den gælder så vist også begge veje.

54

tirsdag, 6. juli 2010, 10:19

Citeret

Oprindeligt indlæg af HerrMansen
Den gælder så vist også begge veje.

bøvser du lige igen nu.
Skulle ikke passe din Tekniske skole :9xo

Hvis ikke man kan komme med råd om, hvordan en test fremstår bedre, hvor logisk er det så at have denne tråd?
Jeg har ikke hakket på selve testen, men på fejlene i teksterne. Fin I forsvare Tweak, men prøv sgu da at se logikken i det jeg skriver. Fejlfrie tests fremstår lange bedre, når sproget er fejlfri, og det samme gør fremtoningen ud over Tweak.

Klassificer denne tråd

Copyright 2001-2013 © Tweak.dk | www.tweak.dk
Forum Tags | Hardware | Nyheder | Forum | Ansvar | Mobiltelefoner | Sitemap | Cookies | Mobilabonnement