Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

41

onsdag, 30. juni 2010, 16:55

Vil du uddybe det? Mener du ALLE anmeldelserne bærer præg af stavefejl eller kun enkelte? Links evt.

Man vil altid kunne finde en fejl - Det kan du også i aviserne dagligt. Men hvis der er flere på en enkelt side, så er det selvfølgelig et problem - Specielt hvis fejlene ødelægger sammenhængen.

42

torsdag, 1. juli 2010, 08:45

Citeret

Oprindeligt indlæg af Nicolas16
Vil du uddybe det? Mener du ALLE anmeldelserne bærer præg af stavefejl eller kun enkelte? Links evt.

Man vil altid kunne finde en fejl - Det kan du også i aviserne dagligt. Men hvis der er flere på en enkelt side, så er det selvfølgelig et problem - Specielt hvis fejlene ødelægger sammenhængen.

Der er faktisk fejl i alle de tests jeg har læst den sidste uge.

Den seneste - Ozone SPARK Gaming Headset er dog super god læsning.

43

torsdag, 1. juli 2010, 22:13

Igen gider du komme med et par eksempler, og eventuelt skrive et specifikt navn på den enkelte test? Det er svært at bruge din kritik til noget, på nuværende tidspunkt, hvor du kritiserer uden eksempler.

44

fredag, 2. juli 2010, 07:33

Citeret

Igen gider du komme med et par eksempler, og eventuelt skrive et specifikt navn på den enkelte test? Det er svært at bruge din kritik til noget, på nuværende tidspunkt, hvor du kritiserer uden eksempler.

Jeg orker ikke løbe alle de tests gennem. Du kan jo bare læse dem, så finder du nok hurtigt de samme :-)

45

fredag, 2. juli 2010, 08:47

Nej - ECO A.L.C testen er skrevet af mig - Det samme er MAXCUBE Vortex 3620.

Læser og skriver mine egne tests, og hvis du ikke kan komme med eksempler, så er din kritik ikke meget værd.

Jeg beder kun om et par stykker. Og hvis det er så svært at finde dem, at det tager lang tid, så er det vel heller ikke særlig slemt.

46

fredag, 2. juli 2010, 12:00

Citeret

Læser og skriver mine egne tests, og hvis du ikke kan komme med eksempler, så er din kritik ikke meget værd.

Jeg beder kun om et par stykker. Og hvis det er så svært at finde dem, at det tager lang tid, så er det vel heller ikke særlig slemt.

1 sek i konklusionen:

udemærket staves udmærkedet.

Jeg har ikke talt antal fejl, men 1, er 1 for meget.
Hvis ikke man kan kommenterer tests, så er der ikke meget idé i, at ligge dem ud til brugerkommentarer.

47

fredag, 2. juli 2010, 12:43

Nej, men det er en bedre ide at kommentere i selve testen, end at skrive i en global tråd.

48

fredag, 2. juli 2010, 13:25

Citeret

Nej, men det er en bedre ide at kommentere i selve testen, end at skrive i en global tråd.

Tjah det er så din mening.
Her ser flere dem, end hvis jeg poster i din test.

Gad du læse avisen, hvis den var fyldt med fejl. Konstruktiv kritik, er vel kun brugbar.

49

fredag, 2. juli 2010, 14:24

Citeret

Oprindeligt indlæg af SSDfreak
udemærket staves udmærkedet.

Ikke at jeg ligefrem vil nitpicke debatten, men ifølge Politikens Retskrivningsordbog staves det altså 'udmærket'.. :P

Konstruktiv kritik er altid brugbar, men selv aviser og dagblade er fulde af stavefejl.

Nyd solen! :9xo

Vandkølet 4770K @ 5 GHz
16 GB DDR3, GTX 780 SLI
256 GB og 512 GB SSD
1300W PSU, 5760x1080

50

lørdag, 3. juli 2010, 22:39

Citeret

Anmeldelser uden alle de stavefejl/sprogfejl

Hvad med at finde et andet fora du kan genere?

51

lørdag, 3. juli 2010, 23:53

Ro på, alle skal finde på plads på Tweak.dk

Intel I5 2500k | Gigabyte Z68 | 16GB Kingston | Radeon 6950 | 2xOCZ Vertex 3 120GB Raid 0 | OCZ 650W
27" (U2711) DELL | 24" (2408WFP) DELL | Ergotron LX Dual Side-by-Side

Canon 5DM2 | 16-35mm 2.8L | 24-70mm 2,8L | 85mm 1.2L USM II | 70-200mm 2.8L IS
Nogle Speedlites | PocketWizards

52

tirsdag, 6. juli 2010, 09:45

Citeret

Oprindeligt indlæg af Maverick

Citeret

Anmeldelser uden alle de stavefejl/sprogfejl

Hvad med at finde et andet fora du kan genere?

Konstruktiv kritik er brugbart, hvis man lytter

53

tirsdag, 6. juli 2010, 10:01

Den gælder så vist også begge veje.

54

tirsdag, 6. juli 2010, 10:19

Citeret

Oprindeligt indlæg af HerrMansen
Den gælder så vist også begge veje.

bøvser du lige igen nu.
Skulle ikke passe din Tekniske skole :9xo

Hvis ikke man kan komme med råd om, hvordan en test fremstår bedre, hvor logisk er det så at have denne tråd?
Jeg har ikke hakket på selve testen, men på fejlene i teksterne. Fin I forsvare Tweak, men prøv sgu da at se logikken i det jeg skriver. Fejlfrie tests fremstår lange bedre, når sproget er fejlfri, og det samme gør fremtoningen ud over Tweak.

55

tirsdag, 6. juli 2010, 14:34

Det er ok du kommer med kritik men ofte ville det være smartere du sender mig en mail så kan jeg få det videre til alle testere....

Tror måske mere du skal lade være med at kører personligt på folk med kommentare som denne

Citeret

Skulle ikke passe din Tekniske skole

Dette passer ikke ind i ånden på Tweak

Ingen er højere hævet end aldrig, dette gælder også mig, jeg er ikke mere end nogle af vores brugere, alle er på lige fod.

Intel I5 2500k | Gigabyte Z68 | 16GB Kingston | Radeon 6950 | 2xOCZ Vertex 3 120GB Raid 0 | OCZ 650W

56

tirsdag, 6. juli 2010, 14:49

Citeret

Oprindeligt indlæg af The Brain
Det er ok du kommer med kritik men ofte ville det være smartere du sender mig en mail så kan jeg få det videre til alle testere....

Tror måske mere du skal lade være med at kører personligt på folk med kommentare som denne

Citeret

Skulle ikke passe din Tekniske skole

Dette passer ikke ind i ånden på Tweak

Ingen er højere hævet end aldrig, dette gælder også mig, jeg er ikke mere end nogle af vores brugere, alle er på lige fod.

Brugeren der får denne svada har ofte kommenteret mig, så han får af samme skuffe. Barnligt eller ej.

57

tirsdag, 6. juli 2010, 14:51

Så må i jo stoppe begge, så skal jeg nok vurdere hvem der er mest voksen af jer,

Og nu gider jeg ikke sige mere til dette

58

tirsdag, 6. juli 2010, 15:22

overskriften lyder, hvad vil du gerne have andmeldt her på tweak...

jeg gik så direkt til side 4 for at se hvad brugerne her godt kunne tænke sig at se noget mere til, og så ser jeg til min store "fornøjelse" at SSD freak har fucket denne tråd op lige som alle de andre han kommenterer på. og det er endda i en admin tråd :pokey: :cheers: :clap:

jeg kunne godt tænke mig at se nogle anmeldelser på noget 3d udstyr. der er efterhånden fjernsyn og afspillere der understytter 3d og det gives i diverse afskygninger til computere, både graffikkort og monitorer / skærme og briller. der er et par tråde allerede omhandlende briller blandt andet der allerede kører her på tweak.

Dyas

Lian Li TYR pc-x 2000 full tower - Corsair HX1000W Modular psu - Asus Rampage II Extreme
Intel® Core™ i7 965 Extreme Edition @3,6 Ghz + Thermalright Ultra-120 eXtreme Rev.c
gigabyte GTX570 "super overclock" - 6 GB Kingston HyperX 16000
80GB Intel SSD - Samsung Syncmaster TA950 27" - Logitech Z5450 THX Sorround + Sennheizer HD650

Laptop
PS3
Wii

59

søndag, 11. juli 2010, 20:09

Citeret

Citeret

1 sek (Husk punktum i forkortelser) i konklusionen:

udemærket (Husk stort begyndelsesbogstav) staves udmærkedet.

Jeg har ikke talt antal fejl, men 1, (Ikke komma) er 1 for meget.
Hvis ikke man kan kommenterer (Staves kommentere i denne sammenhæng) tests, så er der ikke meget (Megen) idé i, at ligge (Lægge) dem ud til brugerkommentarer.

Bliver simpelthen nødt til at kommentere dette, da jeg ikke kan klare folk, som ikke er en skid bedre selv.

==================Amd Phenom II 955 BE 3,2 ghz=======================
_|_________ATI 4890 Toxic, Core Clock 1 GHz Memory Clock 1050 MHz___________|____
__|_______Corsair TX 750W--------Noctua NH-12P---------Samsung T240_________|___
___|___4 Gb Munchkin Redline-------------------------Gigabyte GA-MA790FX-DQ6____|__
____|_________________>Vista Home Premium 64 bit_____________________|_

60

mandag, 12. juli 2010, 14:27

Citeret

Oprindeligt indlæg af zaxder

Citeret

Citeret

1 sek (Husk punktum i forkortelser) i konklusionen:

udemærket (Husk stort begyndelsesbogstav) staves udmærkedet.

Jeg har ikke talt antal fejl, men 1, (Ikke komma) er 1 for meget.
Hvis ikke man kan kommenterer (Staves kommentere i denne sammenhæng) tests, så er der ikke meget (Megen) idé i, at ligge (Lægge) dem ud til brugerkommentarer.

Bliver simpelthen nødt til at kommentere dette, da jeg ikke kan klare folk, som ikke er en skid bedre selv.

Og så lige det dér med, at "udemærket" faktisk staves "udemærket/udmærket" og ikke "udmærkedet" ;)

Vision S-Series S3768
Intel Core i7-3610QM 4x2,30GHz (Turbo 3.30GHz)
17.3” LED AntiGlare 1920x1080
Kingston 8GB DDR3-1600

Nvidia GeForce GTX660m 2GB GDDR5
Samsung 830-Series 256GB
WD Scorpio Blue 640GB

Seneste tests og artikler

0

ASUS X99-A

Vi har efterhånden set på et p
Læs Mere

0

Logitech G19s Gaming Keyboard

De fleste kender Logitech som
Læs Mere

1

In Win D-Frame Mini

En ny dag, et nyt kabinet komm
Læs Mere

0

HIS Multi-View USB Portable Docking

Tweak.dk bevæger sig i dag ind
Læs Mere
Seneste nyheder

0

Så er der en stak Apple iPad Air 2 reviews online

Længe ventet er dne nye Apple
Læs Mere

0

Samsung releaser Samsung Galaxy S5 Plus

Samsung har lidt uset sneget e
Læs Mere

0

Lækket benchmarks af iPad Air 2 ser lovende ud

Nyeste skud fra Apple i deres
Læs Mere

0

En ny nådesløs helt i en brutal verden.

ASSASSIN’S CREED® UNITY
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.