Jeg syntes at nogle spil test skulle med, når der testes grafikkort, og cpu'er da det ikke siger mig en pind at se på en eller anden ubruglig test med ciabench. Jeg har ikke noget at kunne sammenligne med i de test, så det vil være et KÆMPE plus at se nogle spil bench med i de senere test.
Oprindeligt indlæg af zaxder
Jeg syntes at nogle spil test skulle med, når der testes grafikkort, og cpu'er da det ikke siger mig en pind at se på en eller anden ubruglig test med ciabench. Jeg har ikke noget at kunne sammenligne med i de test, så det vil være et KÆMPE plus at se nogle spil bench med i de senere test.
Ati Radeon 4890?
Omkring spiltest, så har vi den filosofi at vi tester med hvad vi har. Det giver selvfølgelig ikke den bedste sammenligningsplatform, men vi vil ikke tvinge nogen til at lave ekstra investeringer i ting for at teste!
Til 4890 kortet kan jeg kun sige at det er på vej!
Okay, det kan jeg selvfølgelig godt forstå. Jeg ville nok heller ikke være så glad for at invistere 600-700 kroner på spil, bare for at teste et styk hardware.
Ang. 4890 glæder jeg mig.
Oprindeligt indlæg af Overgaard
Nogle skærme. Vil gerne have noget officielt på hvor Xerox skærme ligger i forhold til resten...
Dem er jeg ret glade for, og skal snart ha' ny...
det kan være ret svært.. for man har ikk mulighed for at "bench'e" en skærm.. og så meget bedre er der jo ikk.. det er da mest designet på dem som gør de koster lidt ekstra.. så vidt jeg ved.. kan nemt tage fejl..
Oprindeligt indlæg af Overgaard
Nogle skærme. Vil gerne have noget officielt på hvor Xerox skærme ligger i forhold til resten...
Dem er jeg ret glade for, og skal snart ha' ny...
det kan være ret svært.. for man har ikk mulighed for at "bench'e" en skærm.. og så meget bedre er der jo ikk.. det er da mest designet på dem som gør de koster lidt ekstra.. så vidt jeg ved.. kan nemt tage fejl..
Det passer nu ikke, der er meget stor forskel på forskellige paneler osv
Men generelt er professionelle tests af skærme bare ikke noget vi har udstyr til (endnu ihvertfald) her på Tweak.dk.
en ny round-up af mus og måtter til forskellige anvendelser..med henblik på præcision, ergonomi, batteritider for trådløse mus osv.......hvor man tester en masse mus, og finder de bedste til fx fps spil, mmorg, kontorarbejde, billed og videoredigering og surfing ...for der er sq stor forskel på hvad der er vigtigt for folk mht mus, alt efter hvad de bruges til.
jeg kunne godt tænke mig nogle test af nogle Shuttle XPC maskiner både AM3 eller de nye 1366 maskiner.
og så nogle SAS controller test fra fx Adaptec eller 3Ware om det er til 4 eller 24 porte er imo ligemeget.. bare der kommer noget mere fokus på de ting.
fordi mange vil idag gerne have en "lille" maskine men en rum-raket inden i..
alene størrelsen er vandvittig.. og hivlket kabinet(er) vil og vil den ikke kunne passe ind i - her ville det være smart og have flere kabinetter med ind over i testen. gerne det nye Antec P183 og P193 kabinet samt nogle af LianLi's miditower.
alene størrelsen er vandvittig.. og hivlket kabinet(er) vil og vil den ikke kunne passe ind i - her ville det være smart og have flere kabinetter med ind over i testen. gerne det nye Antec P183 og P193 kabinet samt nogle af LianLi's miditower.
Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II Gigabyte GA-Z77X-UD3H
Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
OCZ Vertex 3 Series Solid State Disk 120 GB
1000gb Seagate 7200.10 (lager) Gigabyte GV-R797OC-3GD T&T 850watt
LG GGWH20L Super Multi Blue
LIAN LI PC-6070B
Windows 7 Ultimate
Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "Baloo" (31.05.2009, 12:25)
P183 er næsten magen til P182.. så kan det være i den.. så kan det os være i P183..
men ja.. det kan være lidt svært at få mange kabinettet med, da det er på frivillig basis at vi gør det her.. og desværre er det ikk mange personer som har mange kabinetter stående..