Ja undskyld denne meget sene kritik af hardwaretesten. Er netop på jagt efter et nyt kabinet og har utroligt svært ved at finde noget ordentligt.
Synes det er en ganske god gennemgang af kabinettet men der er noget jeg savner:
1. Fedt at vise tilbehør - men hvad koster det og hvordan gik installationen? Jeg havde selv engang et kabinet med en temperaturføler... men det var det værste gang bras at installere.
2. Hvordan med lyd/larm fra det færdige kabinet? Læste jeg testen for hurtig eller fremgår det bare ikke hvor meget det larmer... eller ikke larmer?
3. Jeg er ikke så meget for støv i mit kabinet... med den løsning der er her skal man så afmontere 2-3 drive rammer i fronten for at rense filtre ved blæseren? Jeg går jo ud fra den suger ludt ind og det betyder jo også at den fanger støv over gulvet.
4. Mere info om hvilken PSU der er valgt?
5. Og lidt om størrelsen, vægt etc. Ja - jeg søger selv efter det nu på nettet men det kunne jo ha' fremgået af testen.

At ha' USB stik i toppen virker efter min mening fjollet - specielt når man skal ha' den stående inde under et skrivebord. Det er f.eks. årsagen til at jeg alligevel ikke skal ha' et CoolerMaster cosmos 1000... for det er 60cm højt og med disse stik øverst. :p
Ellers som sagt en god gennemgang og Liam virker som en rimelig producent.