Kære gæst, velkommen til Tweak.dk.
Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer.
For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere.
Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen.
Hvis du allerede er registreret, så log på her.
Ca 4500 kr hvis kabi er fejlfrit. Med vand det er det lag.
Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II Gigabyte GA-Z77X-UD3H
Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
OCZ Vertex 3 Series Solid State Disk 120 GB
1000gb Seagate 7200.10 (lager) Gigabyte GV-R797OC-3GD T&T 850watt
LG GGWH20L Super Multi Blue
LIAN LI PC-6070B
Windows 7 Ultimate
Kabinet = ca 2500kr fra ny
Radiator = ca 1000kr fra ny
pumpe = 600kr fra ny
køleblok = 400kr fra ny
resevoir = 200kr fra ny
Slange = 100kr fra ny.
Og så er det 2 poser med en masse vandkølings tilbehør som nok har en værdi af 200kr.
Så må i selv regne på det.
OG, der er også blæsere for ca 600kr i alt. 3 x papst 120mm. 2 x NorthQ 120mm og 2 x 92mm NorthQ.
EDIT - Skal lige siges, at jeg gav 15K for det hele da jeg købte det i slutningen af Maj 2008
"All truths are easy to understand once they are discovered; the point is to discover them." - Galileo Galilei
"Man skal ikke accelerere geologiske fragmenter i ballistiske baner, når man selv. residerer i et transparent domicil"
Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "Phoque" (18.01.2009, 17:55)
Har du evt. nogle ideer til hvordan vi skulle bytte? Ville være nemmest hvis vi kunne mødes!
Det er fordi Zepto ikke kan få flere hjem.. Min har skam et 9650M GT i sig, og scorer 6089 i 3D Mark 06
Well, efter min mening ville posten være nemmest - Honestly.. Jeg har aldrig tid før om aftenen, og kan se du har et pænt stykke vej til hovedstaden, og mig den anden vej
Jeg har pakkelabels - Erhvervs, hvis det skulle komme an på det
Og det er med skærm og tastatur hvis det er? I så fald, hvilket tastatur?
Hvis jeg skal af med min skærm og tastatur, så skal jeg have noget mønt!
Det er sgu noget af et spring, at gå fra en 4.2ghz med et noget kraftigere grafikkort, til den bærbare der. Havde det været en Zepto Mythos, så havde jeg været frisk!
Men skal nok have noget mønt oven i
"All truths are easy to understand once they are discovered; the point is to discover them." - Galileo Galilei
"Man skal ikke accelerere geologiske fragmenter i ballistiske baner, når man selv. residerer i et transparent domicil"
Oprindeligt indlæg af Phoque
Hvis jeg skal af med min skærm og tastatur, så skal jeg have noget mønt!
Det er sgu noget af et spring, at gå fra en 4.2ghz med et noget kraftigere grafikkort, til den bærbare der. Havde det været en Zepto Mythos, så havde jeg været frisk!
Men skal nok have noget mønt oven i
Haha, Mythos er hvid, Nox er sort.. Ingen forskel på noget andet..
Og jeg smider ikke mønt oven i en bærbar til 16.896,- der er 1½ måned gammel.. Beklager