Kære gæst, velkommen til Tweak.dk.
Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer.
For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere.
Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen.
Hvis du allerede er registreret, så log på her.
Bugster: Jeg har ikke kørt med luft på den, så det kan jeg dessværre ikke hjælpe med.
Bentzin: Jeg har ikke den orig. faktura. Jeg var så dygtig at købe ddr2 ram med, da jeg købte mobo og cpuen. Da det er almindelig ddr ram mobo skal bruge, så ville shg.dk ha fakturaen med retur, da rammene skulle byttes, jeg skrev endda at jeg godt ville ha en ny faktura retur, eller bare den gamle igen men nej. Så alt hvad jeg ka gøre er, at downloade en fakturakopi og printe ud.
Og den er fra 20-6-2005
Den er i en a4000 kasse, og der er org. xp3200 blæser med.
Am2 x5200ee @ 3ghz, HyperX 2x1gb ddr2 1200mhz 5-5-5-15, Asus M3A32 MVP DLX , zeroterm@cpu, asus hd2900xt.
Original kasse er fundet, så det behøver ikke være i XP4000 kassen.
Der er noget med hologrammerne på de originale kasser,har jeg fundet ud af. Noget med at tjekke originaliteten tror jeg nok det var. Jeg sender blæseren med, som fulgte med 4000'eren, den har aldrig været monteret endnu. den anden sidder der lidt snask på.
Am2 x5200ee @ 3ghz, HyperX 2x1gb ddr2 1200mhz 5-5-5-15, Asus M3A32 MVP DLX , zeroterm@cpu, asus hd2900xt.