Kære gæst, velkommen til Tweak.dk.
Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer.
For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere.
Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen.
Hvis du allerede er registreret, så log på her.
Hvorfor sælger du din PSU, for at købe en ny? Virker lidt besynderligt at du sælger den, når du ikke har en anden De fleste som sælger deres PSU er fordi den bare ligger og samler støv...
Og hvornår regner du med at købe den anden? Lidt svært at forholde sig til, for der kan jo gå alt mellem et par dage til flere måneder
Men jeg kunne måske være interesseret, hvad koster det at sende sådan en med posten?
Nu har jeg ikke forstand på PSU, overhovedet... Men jeg kan bare konstatere at den Antec SU-430 som jeg har ikke giver nok strøm. Er Corsair HX620W på alle punkter bedre eller kan jeg risikere at mangler nogle stik eller noget lignende?
Og hvad med "Hvad er prisen og skal den sendes eller hentes?"
Min eneste bekymring er at det er en lidt gammel strømforsyning, men lad mig da lige høre hvad du skal have for den og om den skal sendes eller afhentes....