Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

mandag, 23. december 2013, 11:39

Hej Alle

Ham her Henrik Olsen har svindlet et par stykker på HOL. Se tråd.http://www.hardwareonline.dk/traad.aspx?fid=11&tid=753655

Han har en brugerprofil her på Tweak med samme brugernavn og mailadresse.

PAS PÅ X(

2

tirsdag, 24. december 2013, 01:26

... og i samme tråd får du fat i manden hvor hand forklarer sig. Spørger du mig er du værre end ham når du angriber en person for 5 dages forsinkelse på den måde.

3

onsdag, 25. december 2013, 21:09

og du skriver endda også i tråden du har fået et TTnr så hva er problemet ?

4

fredag, 27. december 2013, 11:14

så så Gøg og Gokke

når manden ikke selv i fem dage overholder sin egen aftale og ikke på nogen måde svare på mails eller telefon bliver man jo noget mistænkelig og nervøs for at have mistet sine penge. Det kender I måske ikke til.

At jeg modtog et TT er jo heller ikke det samme som at modtage sin vare. Det har jeg dog i dag og som det ser ud er alt nu ok.

Nu må vi se om JacobLundgaard modtager sine vare. til nu har han ikke. :wacko:

5

torsdag, 23. januar 2014, 15:25

Jeg er lige blevet snydt af en på den blå avis , som har haft en announce med et MSI R9 280x til 1700kr.

Brugeren har brugt falsk email , som var : Hans-jensen92@hotmail.com

Hans kontonummer er :

3098 3098016783

Banken har prøvet at kontaktet ham , men det er ikke hans nummer og de kan bekræfte at han IKKE hedder Hans Jensen.

Han skulle bo i Odense , men det er nok også løgn.

Jeg skriver det bare her fordi det måske kunne være samme person eller måske en anden :(..

6

torsdag, 30. januar 2014, 20:29

Jeg er lige blevet snydt af en på den blå avis , som har haft en announce med et MSI R9 280x til 1700kr.

Brugeren har brugt falsk email , som var : Hans-jensen92@hotmail.com

Hans kontonummer er :

3098 3098016783

Banken har prøvet at kontaktet ham , men det er ikke hans nummer og de kan bekræfte at han IKKE hedder Hans Jensen.

Han skulle bo i Odense , men det er nok også løgn.

Jeg skriver det bare her fordi det måske kunne være samme person eller måske en anden :(..

Eftersom jeg er en af de "heldige" personer han har snydt - og det forbliver vist således.
Men ham du har haft kontakt til er desværre IKKE Henrik.
Hans konto + reg nummer;
Reg. nr. 7230
Kontro nr. 0004132888

Desuden er han bosat i randers.

Tilsvarende tråde

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.