Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

fredag, 26. oktober 2012, 19:16

jeg har så bøvlet med sassy/kingkooong/dabzedas/henrik i nu en mdr med
en handel af en 3770k . altid er der et eller andet . alfa og omega er
at han ikke overholder det han siger + at han skriver til andre han har
solgt til at enten har jeg fået cpuen eller også siger han jeg har fået
kronerne .intet padser nu har jeg i 3 dage fået at vide han kommer med
dem da han er her i esbjerg på skole , når så alt kommer til alt svarer
han ikke eller kommer ikke som aftalt . har været på politistationen og
andmeldt ham og sagen kører så sin gang .ser i dette kan i smide mig en
mail . med jeres erfaring med ham så han en gang for alle for brændt
fingerne .

jo flere jo bedre da jeg/vi alle ikke render ind i sådan en svindler igen .

nu skriver han bor i esbjerg 6700 men pas på ham .

nostra fik og brændt hans fingre og endda skulle jeg blandes ind i det ,
da sassy sagde jeg havde den cpu han skulle købe . eller en pm .
kører på alle forums jeg finder med henrik wiuff . :cursing:

2

fredag, 26. oktober 2012, 23:30

Edit:

Slettet

CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

3

fredag, 7. december 2012, 18:45

så er der en mere som blev taget ved næsten af ham .

4

torsdag, 10. januar 2013, 17:54

Måske på plads med et link til den tråd det drejer sig om. :whistling:

Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
Gigabyte GA-Z77X-UD3H
Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
1000gb Seagate 7200.10 (lager)
Gigabyte GV-R797OC-3GD
T&T 850watt
LG GGWH20L Super Multi Blue
Windows 7 Ultimate

5

mandag, 3. juni 2013, 21:09

Kan tilføje at mig og mortenval også er blevet snydt af selv samme person og for 9500,-, han er blevet meldt til politiet og han har også fået en dom for nogle af alle de andre sager hvor han har bedraget folk.

Dog fik han ingen dom i vores sag desværre, da dommeren mente at han havde "nok" i de andre sager.

Så det eneste vi har kunne gøre er at anlægge en civil retsag, den arbejder vi stadigvæk med/på.

Folk er velkommen til at kontakte mig med deres sag, det skal dog siges at folk selv skal kunne bevise at det er hr. Henrik Wiuff og når vi er nok og har nok beviser tager vi kampen op mod den bedrager :9xo

ASUS MAXIMUS VII HERO Z97
Intel i7 4790K @ 4600Mhz
gigabyte GTX 980TI
Kingston HyperX Fury DDR3-1866 DC 16GB
2x Samsung 850 EVO SSD - 250GB @ Raid 0
Noctua NH-D15
Corsair Obsidian 450D
Asus PG278Q 144 Mhz

6

søndag, 18. august 2013, 15:11

den 4/7-2013 blev jeg også snydt. af en person som udgiver sig for kim willumsen og en magnus willumsen. kim willumsen lovet at overføre 6500kr til min konto. som aldrig blev til noget. og hans søn magnus willumsen afhentet computer samme dag som kim willumsen lovet at overføre de 6500kr. jeg har aldrig set hverken penge eller fået min maskine tilbage igen. jeg har politi anmeldt dem begge to. så hvis der er andre som støder ind i en kim willumsen eller magnus willumsen så lade være med at handle med dem.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "hmm" (18.08.2013, 17:38)

7

tirsdag, 15. oktober 2013, 10:45

den 4/7-2013 blev jeg også snydt. af en person som udgiver sig for kim willumsen og en magnus willumsen. kim willumsen lovet at overføre 6500kr til min konto. som aldrig blev til noget. og hans søn magnus willumsen afhentet computer samme dag som kim willumsen lovet at overføre de 6500kr. jeg har aldrig set hverken penge eller fået min maskine tilbage igen. jeg har politi anmeldt dem begge to. så hvis der er andre som støder ind i en kim willumsen eller magnus willumsen så lade være med at handle med dem.

Det skal vel egentlig i en anden tråd med deres navn som overskrift?! Medmindre det er samme person self.

Tilsvarende tråde

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.