1

fredag, 12. oktober 2012, 15:20

Han får thumbs-up herfra alt gik som planlagt og til en god pris fra hans lager-salg.

Der var et mindre problem med han sagde det var et 5850 powercolor men det vidste sig at være et almindeligt stock radeon 5850. Dog hvis man søgte på serie nummeret fik man powercolor kort frem så det er ikke noget han kunne have gjort ved eller vide! Prisen var tilgengæld så god at jeg slet ikke vil våge at brokke mig, og er også ovenud tilfreds.

Det kan anbefales at handle med ham da alting bliver klaret og gjort som man håber/regner med. :9xo

.-.Philips 27"273E3LH, LG 29" 29ea93-p Ultrawide
.-.GTX Titan@1110 Mhz
.-.8320 4,2Ghz@Arctic Freezer i30
.-.Asus Sabertooth 990FX R.2
.-.8Gb Evo Corsa@1666Mhz
.-.1050W X-series Seasonic
.-.Define R4 2x140mm front 1x120mm back

2

søndag, 4. november 2012, 21:05

:9xo herfra også... Modtog HTPC'en, dagen efter han sendte den, dagen efter jeg sendte penge.. :)
Skidtet virker som det skal og larmer som lovet :P

Billigt billigt billigt.. Takker :D

3

søndag, 11. november 2012, 21:16

1x mb + 2x gfx.
Virker som det skal - UG UG + UG i pris, levering og komunikation :thumbsup:

4

lørdag, 9. februar 2013, 07:22

Jeg har netop afsluttet en handel der omhandlede et Praktica DVC 5,2 FHD med HeDDoN.

Kameraet manglede i første omgang en strømforsyning. Men dette gjorde han opmærksom på allerede inden handlen, hvorefter han fik tilsendt strømforsyningen fra producenten og testede kameraet (Han tog både billeder og filmede med det kortvarigt),

Herefter konkluderede han at det virkede og sendte mig sine bankoplysninger. Jeg indsatte det aftalte beløb på den oplyste konto og modtog derefter kameraet forsvarligt pakket ind. Alt tilbehør var inkluderet og der var endda stadig beskyttelsesfilm på foldeskærmen.

God og tryg handel.

Hygge! - Det er en historie med vuppetidub i --> www.vuppetidub.dk

5

søndag, 7. april 2013, 01:19

Jeg har også afsluttet en handel med HeDDon.

Rigtig god service, hurtig afsending af vare.. Intet at klage over :)

AMD FX-4100 CPU

vh. Nikolaj Weber

WeberDesigns.dk - Webdesign & Programmering

6

mandag, 29. april 2013, 18:40

købte bundkort fra hans demo rest tråd, alt gik glat, god kommunikation.

Tilsvarende tråde

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.