1

søndag, 1. april 2012, 02:41

Jeg har intet fået eller hørt fra sælger og forfatter af understående:

M5A78L-M LX bundkort

Kan selfølgelig dokumentere, at jeg betalt, samt betalt for pakke. Han lovede at sende umiddelbart efter at pengene var overført, som de blev søndag aften. Derefter har intet hørt fra ham, samt den adresse han har opgivet, er ikke at spore på krak. Lod tvivl komme ham tilgode da adressen eksisterer og er nybyggeri, ja og det var jo kun 265,- men det er nok rigtig mange penge for JadeHF - der sansylig er en fattig bistand klient uden ærlige nosser og selvværd. How - UPS der kom jeg vist ud over det saglige ###

2

mandag, 2. april 2012, 13:21

Du har ikke engang overvejet at kontakte mig ang. pakken?
At du sidder her og tuder uden lige at smide mig en lille PM, kan jeg virkelig ikke se hvad skulle gøre godt for.
Jeg beklager at du ikke har modtaget pakken, og jeg er såmen også villig til at betale dine penge tilbage, hvis PostDK har lavet en fejl.

Og ja, jeg er på kontanthjælp, men hvorfor gør det mig pludselig til en svindler? Det sidste jeg er, er en svindler.

Adressen jeg opgav dig eksisterer, og du må da med glæde kører et smut forbi og glo på det 30 år gamle "nybyggeri".
Jeg gider ikke engang spørge hvor du har de informationer fra.

My mind is twisted by the Shadow and darkness.

3

tirsdag, 3. april 2012, 17:18

Davs igen. Hvordan går det med den CPU du skulle have erstattet af Post DK og derefter sende til mig? Jeg kan sjovt nok genkende undskyldningerne fra vores "handel" 8)
Mvh Johnny

"MSI 890 FXA GD70- Phenom II 1055T-8 Gb Corsair DDR3-XFX5850"

4

tirsdag, 3. april 2012, 19:23

Davs igen. Hvordan går det med den CPU du skulle have erstattet af Post DK og derefter sende til mig? Jeg kan sjovt nok genkende undskyldningerne fra vores "handel" 8)
Mvh Johnny
Du glemte den del, hvor jeg sendte dig din CPU, som du mener er blevet raseret med værktøj.
Jeg husker da tydeligt vores handel, den foregik sådan her;

1 - Du betalte.
2 - Jeg sendte.
3 - Du modtog pakken.
4 - Du fortæller mig den åbenbart er blevet smadret med værktøj.
5 - Jeg kontakter post Danmark ang. erstatning.

Måske skulle du tage at holde munden lukket, når du ikke engang gider komme med alle facts.

Nu må jeg så spørge dig, regner du selv med at Post Danmark vil stikke mig en erstatning, når det eneste bevis på skaderne jeg har er en PM fra dig?

Her er problemet, at han ikke har modtaget pakken, hvorimod at DU faktisk modtog den, efter et par dages forsinkelse. Jeg tilbyder endda at overfører hans penge tilbage, men når han er for doven til at stikke mit et konto nummer, så er det hans eget problem, og ikke mit.

5

tirsdag, 3. april 2012, 19:31

Det var meget mere end et par dages forsinkelse. Du fik billeder øjeblikkeligt efter jeg modtog pakken. Jeg kan aldrig på noget tidspunkt være ansvarlig for en pakke som jeg ikke selv har pakket og sendt. Du står med fejlen og skal rette den. På et tidspunkt får jeg hvad du skylder mig.

6

tirsdag, 3. april 2012, 19:40

Det var meget mere end et par dages forsinkelse. Du fik billeder øjeblikkeligt efter jeg modtog pakken. Jeg kan aldrig på noget tidspunkt være ansvarlig for en pakke som jeg ikke selv har pakket og sendt. Du står med fejlen og skal rette den. På et tidspunkt får jeg hvad du skylder mig.
Billeder der viste mig hvad, helt præcist? Jeg fik et billede af en køler, der havde nogle få slagmærker.
Jeg har en sjov mistanke til, at det egentlig bare er dig der ikke kunne installerer den korrekt, hvor du så ender med at bøje de ben på CPU'en, du snakkede om.

f en

7

tirsdag, 3. april 2012, 19:46

Som jeg allerede skrev dengang rettede jeg benene op og fik skam også CPU sat i. Du kan jo bare læse de beskeder som jeg skrev dengang.
Gider ikke sludre mere. Hvis du ændrer mening så kender du min adresse.
Hvis ikke, så overlever jeg nok også det.

8

fredag, 6. april 2012, 02:11

Du har ikke engang overvejet at kontakte mig ang. pakken?
JO JO JEG SKRIVER JO I TRÅDEN _ HVOR ER MIN PAKKE!!
OG HVAD ER TRACK & TRACE NUMMERET....

At du sidder her og tuder uden lige at smide mig en lille PM, kan jeg virkelig ikke se hvad skulle gøre godt for.
HMM JO JO HAR KONTAKTET DIG VIA MAIL X3 MEN HVOR ER MOTHERBOARDET???

Jeg beklager at du ikke har modtaget pakken, og jeg er såmen også villig til at betale dine penge tilbage, hvis PostDK har lavet en fejl.
Jeg har betalt 15 kr mere end aftalt for at være sikke på at du sende en pakke med pakkenummer på, så den kunne spores, i tilfælde som det her. Men betal tilbage til:
3201 0010470188 -- danske bank. Send mig en mail når du har gjort det, så jeg ikke tuder videre ;)

Og ja, jeg er på kontanthjælp, men hvorfor gør det mig pludselig til en svindler? Det sidste jeg er, er en svindler.
Provokation kan ofte få folk op af lænestolen...

Adressen jeg opgav dig eksisterer, og du må da med glæde kører et smut forbi og glo på det 30 år gamle "nybyggeri".
Tja måske skulle jeg sagsøge Krak!!

Jeg gider ikke engang spørge hvor du har de informationer fra.

Krak...

JadleHF - Prøv lige at kikke i salgstråden, at jeg skriver, at have kontaktet dig flere gange!!!
Korrekt at jeg ikke har sendt PM, men jeg sendte en e-mail via tweak og via min personlige x3 og self skulle du bekræfte af pakken var afsendt osv osv. Hvad HAR DU TÆNK DIG AT BEHOLDE BUNDKORTET ELLER HVA???

Og lad nu være med af være så frisk - det er jo ikke dig der mangler noget VEL!!! Du kan tilbageføre 265 kr på konto 3201 0010470188 hvor de kom fra, ellers må admin på tweak jo vurdere hvordan denne her handel er gået!! TAK... Du burte have et track og trace nummer fra post danmark, som jeg envidere beder dig oplyse i mine mails.... Mvh Kim

Dette indlæg er blevet redigeret 3 gange, senest redigeret af "Ålborg_9000" (06.04.2012, 02:37)

9

fredag, 6. april 2012, 03:35

Som skrevet overfører jeg dine penge tilbage igen når jeg er kommet hjem.
Dertil underskylder jeg igen for at handlen er gået en hel forkert vej.

10

lørdag, 14. april 2012, 17:45

Som skrevet overfører jeg dine penge tilbage igen når jeg er kommet hjem.
Dertil underskylder jeg igen for at handlen er gået en hel forkert vej.

Han snakker, gør han og jeg har ingenting modtaget. Advarsel til alle - der er flere end mig i køen og det er
en såkaldt Martin fra Give der drejer sig om. Sagen er opgivet - men lad os holde øje med ham.... Selvom det er små beløb indtil videre...

11

tirsdag, 17. april 2012, 10:07

Også jeg melder mig i koret af hylere..........
Har handlet samme Martin - dog via hol.dk, hvor han hedder Tazim.

Cirka samme historie - meget kort.
Købte et MOBO - PostDk ødelagde og vi aftalte, at han skulle sende et andet MOBO, som, jeg havde budt på tidligere.
Svaret kom: "jeg kan ikke få post ud herfra - du får pengene tilbage"
Har svaret på en mail fra ham - et par gange med intet hørt
Har sendt besked her på siden - intet hørt.

Link til tråden på hol.dk - hvis det skulle interessere:-)
http://www.hardwareonline.dk/traad.aspx?tid=663478&fid=11

MVH
Morten

12

fredag, 27. april 2012, 02:27

Har I ikke fået hans fulde navn ??

13

fredag, 27. april 2012, 05:31

Folk der svindler med forsendelser på den måde fortjener at få en stak "modtageren betaler" i nakken.

Som en sidebemærkning til måden sagen her blev fremsat på, er det her en White/Blacklist. Allerede i første post tvinger du ham til at forsvare sit ego i stedet for at fokusere på at han har lavet en fejl.. meget utaktisk.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "AtotehZ" (19.05.2012, 02:31)

14

søndag, 20. maj 2012, 22:32

Pengene for motherboardet er retuneret. Håber JadleHF/Misterpister har lært af affæren. Tak til Toft123 for medvirken og sammenhold.
Bemærkning til AtotehZ: Det er bedre at gå i dialog og få andre med på banen, hvis man vil gøre sig forhåbninger om, at få penge tilbage. I dette tilfælde lykkedes det, og håber "sælgeren" har lært at begå sig bedre.
Det er en ung mand som forhåbenligt stadig kan nå at rette sig ind og respektere andre mennesker.
Sagen er afsluttet for mit vedkommende og ønsker alle en god sommer :9xo

15

søndag, 20. maj 2012, 22:32

Pengene for motherboardet er retuneret. Håber JadleHF/Misterpister har lært af affæren. Tak til Toft123 for medvirken og sammenhold.
Bemærkning til AtotehZ: Det er bedre at gå i dialog og få andre med på banen, hvis man vil gøre sig forhåbninger om, at få penge tilbage. I dette tilfælde lykkedes det, og håber "sælgeren" har lært at begå sig bedre.
Det er en ung mand som forhåbenligt stadig kan nå at rette sig ind og respektere andre mennesker.
Sagen er afsluttet for mit vedkommende og ønsker alle en god sommer :9xo

16

tirsdag, 29. maj 2012, 08:51

Også jeg har modtaget pengene retur - langt om længe.

MVH
Morten

17

lørdag, 2. juni 2012, 16:26

Så af hvad jeg ved, er det kun Toft123, der mangler penge. Så jeg håber JadleHF hermed lukke tråden af kreditorer, med at få det/de sidste udstående afviklet.

18

onsdag, 6. juni 2012, 07:13

Så af hvad jeg ved, er det kun Toft123, der mangler penge. Så jeg håber JadleHF hermed lukke tråden af kreditorer, med at få det/de sidste udstående afviklet.
Type:Overførsel
Beløbsmodtager: Jacob
tilbagebetali
Regnr.:XXXX
Kontonr:XXXXXXXXX
Hyppighed:Engangsbetaling
Antal gange:1
Betalingsdato:22-05-2012
Beløb:-200,00
Tekst til modtager:Martin Nielsen

Så han skulle meget gerne have modtaget dem.
Er det ikke tilfældet, må han gerne lige kontakte mig om det.

Og nu hvor jeg alligevel smider et svar herinde, vil jeg gerne undskylde til jer alle for min håndtering af sagen, og al det "kaos" jeg har skabt.
Ålborg_9000: Jeg har lært af min fejl, og det gentager sig ikke.

Benyttede tags

JadleHF, motherboard

Seneste tests og artikler

5

Razer Surround Pro 7.1 Gaming Audio Software

Hvis du sidder derude med et s
Læs Mere

2

BitFenix Spectre PRO LED & Alchemy LED

Denne test byder ikke bare på
Læs Mere

0

Antec HCP-1000 Platinum

For ikke så længe siden præsen
Læs Mere

0

ASUS X99-A

Vi har efterhånden set på et p
Læs Mere
Seneste nyheder

0

Nyt Gigabyte H81M-Gaming 3 bundkort

Gigabyte er kommet med en Gami
Læs Mere

0

ASUS Holiday season tablet line up på vej i butikkerne

Tablet fra ASUS på vej til but
Læs Mere

3

Call of Duty: Advanced Warfare stiller krav til din computer

Er du fan af Call Of Duty spil
Læs Mere

1

Gigabyte klar med nyt Mini ITX GTX970

Gigabyte Mini ITX GTX970 ser s
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.