1

mandag, 28. februar 2011, 23:22

Jeg købte en harddisk af SMLDK i denne tråd, og jeg kan kun anbefale ham som sælger.

Vi indgik aftalen fredag, og jeg overførte pengene med det samme. Da vi ikke har samme bank, går der en ekstra dag før pengene er fremme, men SMLDK valgte alligevel at sende harddisken med det samme.

Den kom i dag - fint pakket ind - og hele forløbet har været en fornøjelse set med mine øjne.

SMLDK er naturligvis noteret for en positiv handel :D

2

mandag, 7. marts 2011, 18:08

Købte en DVDbrænder til bærbar af SMLDK, kom lynhurtigt og ganske fornuftig indpakket.
Fin handel, absolut ingen problemer der, kan kun anbefale SMLDK :D

-= Celeron E1200 @ 3.6Ghz - Gigabyte EP35C-DS3R- 2x1024MB Kingston HyperX PC2-8500 @ 1180Mhz - GF8800GTS 320MB @ 710/1050 - 74GB Raptor + 2x500GB + 5TB NAS - Asetek Waterchill Xtreme + Dual Rad. =-

3

fredag, 11. marts 2011, 08:40

Citeret

Oprindeligt indlæg af Lagmo
Købte en DVDbrænder til bærbar af SMLDK, kom lynhurtigt og ganske fornuftig indpakket.
Fin handel, absolut ingen problemer der, kan kun anbefale SMLDK :D

Jeg vil rigtig gerne notere SMLDK endnu engang, men du er nok nødt til at oprette en særskilt tråd til det som i alle andre handler. Hvis vi begynder at blande de forskellige handler sammen i den samme tråd, så bliver det hurtigt en smule forvirrende.

Læs evt. mere i retningslinierne.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.