1

søndag, 25. oktober 2009, 16:02

Hej. Købte et P5QL PRO af xmarkie for en uges tid siden. Dog foregik det på Hol.dk. Men han er også på Tweak.dk, så ville lige give ham et plus for det :)
Handlen gik fint, og det hele var som det skulle være!

Tråden:
http://hol.dk/traad.aspx?fid=11&tid=515511

Spixe

P.S. Håber det er okay at gøre det på denne måde :)

Vision S-Series S3768
Intel Core i7-3610QM 4x2,30GHz (Turbo 3.30GHz)
17.3” LED AntiGlare 1920x1080
Kingston 8GB DDR3-1600

Nvidia GeForce GTX660m 2GB GDDR5
Samsung 830-Series 256GB
WD Scorpio Blue 640GB

2

onsdag, 28. oktober 2009, 11:00

Først og fremmest vil jeg gerne sige, at jeg er glad for, at du har haft en god handel - også selvom den er foregået et andet sted :)

Med det sagt, så har jeg dog valgt ikke at notere handlen er på siden, og det har jeg af den simple grund, at Tweak.dk ikke har fungeret som handelsplads. Så ville nogen nok sige, at der også er folk der handler over PM og email og som er blevet noteret, og det er også helt rigtigt, men det er i mine øjne også en helt anden sag.

De fleste brugere herinde har helt sikkert også en bruger et andet sted, og hvis vi skal til at notere handler der foregår over HOL, HWT, Newz.dk, DBA, QXL osv. så vil det hurtigt blive et stort rod, og det har ikke været meningen.

Jeg vil dog lade tråden stå, også selvom den ikke bliver noteret, så lidt credit kan han dog få for handlen. Og så håber jeg naturligvis på, at der vil være forståelse for den beslutning.

3

onsdag, 28. oktober 2009, 12:24

Citeret

Oprindeligt indlæg af Burger
Først og fremmest vil jeg gerne sige, at jeg er glad for, at du har haft en god handel - også selvom den er foregået et andet sted :)

Med det sagt, så har jeg dog valgt ikke at notere handlen er på siden, og det har jeg af den simple grund, at Tweak.dk ikke har fungeret som handelsplads. Så ville nogen nok sige, at der også er folk der handler over PM og email og som er blevet noteret, og det er også helt rigtigt, men det er i mine øjne også en helt anden sag.

De fleste brugere herinde har helt sikkert også en bruger et andet sted, og hvis vi skal til at notere handler der foregår over HOL, HWT, Newz.dk, DBA, QXL osv. så vil det hurtigt blive et stort rod, og det har ikke været meningen.

Jeg vil dog lade tråden stå, også selvom den ikke bliver noteret, så lidt credit kan han dog få for handlen. Og så håber jeg naturligvis på, at der vil være forståelse for den beslutning.

Ja, okay. Det er forståeligt :) Men takker da.

Vision S-Series S3768
Intel Core i7-3610QM 4x2,30GHz (Turbo 3.30GHz)
17.3” LED AntiGlare 1920x1080
Kingston 8GB DDR3-1600

Nvidia GeForce GTX660m 2GB GDDR5
Samsung 830-Series 256GB
WD Scorpio Blue 640GB

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.