Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

onsdag, 8. oktober 2008, 23:37

Fik pm med hans oplysninger 21-09-08 overførte pengene 22-9-08.
Sendte pm fredag om han havde fået pengene,han svarede det havde han og de var sendt (ram)
http://tweak.dk/forum/thread.php?threadid=104251&sid=denne tråd.
har så sendt pm og han har svaret han har fået pakken tilbage stemplet ukendt adresse,lige i den tid op til den første har jeg fået masser af post plus to pakker og det har jeg så skrevet til ham og bedt ham sende igen fredag den 03-10-08 men ingen svar,
Har sendt pm igen i dag stadig ingen svar så nu prøver jeg for og se om han reagerer her.
MVH.
matcho

2

onsdag, 8. oktober 2008, 23:43

har før handlet med ham, og han har nu været reel nok...enten har der været problemer med pakken (det sker for postdanmark også :D ) eller også har han bare ikke haft tid til at logge på tweak er jeg ret sikker på.

Asrock FM2A88X Extreme6X, Noctua NH-U14S@AMD A10 7800 3,9ghz maz, 2*8Gb DDR3,
700W PSU, Sapphire R9 270X 4GB OC.

3

torsdag, 9. oktober 2008, 11:45

Det vil jeg også helst tro,for istarten af forløbet virkede han meget troværdig og svarede hurtigt hvergang.
(Derfor vil jeg også gerne høre fra ham.)

4

torsdag, 9. oktober 2008, 12:36

Jeg sender lige en PM til Clausen og ser om det hjælper ;)

5

fredag, 10. oktober 2008, 09:58

Stadig ingen ting fra sælger,selv om 450kr er meget for en folkepensionist er A38 s tab jo større så det er synd for ham.
MVH.
matcho

6

fredag, 10. oktober 2008, 22:46

Burger du skriver som altid
sender ham en PM
få da smidt det svin ud
det er jo helt klar manden er svindler
se de andre tråd

7

mandag, 13. oktober 2008, 21:24

Det ser desværre ud til pcmerrild har ret.

8

mandag, 13. oktober 2008, 21:33

Han er tilsyneladende ikke særlig intereseret i de her tråde,har lige set han har været aktiv kl.17,14 idag.

9

onsdag, 15. oktober 2008, 17:53

Ifølge Clausen, så handler det om, at din adresse ikke har været rigtig. Han påstår også, at du har fået hans telefonnumre og at I har sms'et sammen, er det noget du kan bekræfte?

Han har ligeledes skrevet, at han vil føre pengene tilbage når han er færdig med at arbejde i Sverige, hvornår det er, er jeg dog ikke blevet oplyst om.

10

onsdag, 15. oktober 2008, 18:24

For det første det er rigtigt at han har skrevet telefonnummer ,det har jeg også et fastnetnummer,og til oplysning så har jeg aldrig i mit liv nogensinde prøvet og sende en sms,så den må han længere ud på landet med.
(jeg har netop ikke ringet til ham for ikke og komme til og sige noget forkert på dette stadie,kan bare ikke forstå når han har været på mindst to gange hvorfor skriver han så ikke i trådene.)
Jeg kan godt printe hele forløbet ud om min pm korrespondance og sende hvis jeg får en adresse,da jeg vil gøre det alligevel på et tidspunkt hvor det hel er slut,og så sende det til hans bank og politiet så de ved han snyder,selvfølgelig ikke hvis han gør som han skal.
MVH.
matcho

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "matcho" (15.10.2008, 18:26)

11

onsdag, 15. oktober 2008, 21:57

matcho, god ide med politianmelde. gør det selv hvis der ikke sker noget i løbet af denne her uge.

Send en PM til mig. hvis du vil være med på anmeldelsen. har de fornødne oplysninger om clausen.
Har sendt en besked til A38 der er i samme situation.

/Niklas

13

torsdag, 30. oktober 2008, 17:21

Har intet hørt fra clausen,så jeg har bestemt han får frist til den 1 November,ellers må jeg overveje hvad der skal gøres.
matcho

14

tirsdag, 11. november 2008, 22:56

Clausen bliver naturligvis noteret for en dårlig handel, omend det ikke kommer til at betyde noget i den sidste ende, da han ikke længere er velkommen på Tweak.dk.

Seneste tests og artikler

0

CM Storm Resonar In-ear Gaming Headset

Hvis du tilbringer megen af di
Læs Mere

1

Xtrfy XG1-R LED mekanisk gamer tastatur

Det kan være svært for produce
Læs Mere

3

Sapphire Radeon R9 290 Tri-X 4 GB

Vi skal i dag se lidt på et Ra
Læs Mere

0

Corsair Graphite 380T

Vi skal i denne test tage et k
Læs Mere
Seneste nyheder

0

Flere NVIDIA GeForce GTX 980 informationer

NVIDIAs næste high end grafikk
Læs Mere

0

Nyt In Win D-Frame Mini kabinet

In Win har lanceret deres nye
Læs Mere

0

Første trailer til The Hunger Games - Mockingjay Del 1

Første trailer til den tredje
Læs Mere

0

Masser af billeder af NVIDIA GeForce GTX 980

Der er dukket mere end en hånd
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.