Kære gæst, velkommen til Tweak.dk.
Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer.
For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere.
Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen.
Hvis du allerede er registreret, så log på her.
Fik pm med hans oplysninger 21-09-08 overførte pengene 22-9-08.
Sendte pm fredag om han havde fået pengene,han svarede det havde han og de var sendt (ram) http://tweak.dk/forum/thread.php?threadid=104251&sid=denne tråd.
har så sendt pm og han har svaret han har fået pakken tilbage stemplet ukendt adresse,lige i den tid op til den første har jeg fået masser af post plus to pakker og det har jeg så skrevet til ham og bedt ham sende igen fredag den 03-10-08 men ingen svar,
Har sendt pm igen i dag stadig ingen svar så nu prøver jeg for og se om han reagerer her.
MVH.
matcho
har før handlet med ham, og han har nu været reel nok...enten har der været problemer med pakken (det sker for postdanmark også ) eller også har han bare ikke haft tid til at logge på tweak er jeg ret sikker på.
Ifølge Clausen, så handler det om, at din adresse ikke har været rigtig. Han påstår også, at du har fået hans telefonnumre og at I har sms'et sammen, er det noget du kan bekræfte?
Han har ligeledes skrevet, at han vil føre pengene tilbage når han er færdig med at arbejde i Sverige, hvornår det er, er jeg dog ikke blevet oplyst om.
For det første det er rigtigt at han har skrevet telefonnummer ,det har jeg også et fastnetnummer,og til oplysning så har jeg aldrig i mit liv nogensinde prøvet og sende en sms,så den må han længere ud på landet med.
(jeg har netop ikke ringet til ham for ikke og komme til og sige noget forkert på dette stadie,kan bare ikke forstå når han har været på mindst to gange hvorfor skriver han så ikke i trådene.)
Jeg kan godt printe hele forløbet ud om min pm korrespondance og sende hvis jeg får en adresse,da jeg vil gøre det alligevel på et tidspunkt hvor det hel er slut,og så sende det til hans bank og politiet så de ved han snyder,selvfølgelig ikke hvis han gør som han skal.
MVH.
matcho
Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "matcho" (15.10.2008, 18:26)
Clausen bliver naturligvis noteret for en dårlig handel, omend det ikke kommer til at betyde noget i den sidste ende, da han ikke længere er velkommen på Tweak.dk.