1

torsdag, 2. oktober 2008, 18:54

Hey

Havde en handel med DXC , bød og købe hans tlf han havde sat til salg , jeg overførte pengene og jeg fik produktet dagen efter, alt er som det skal være.

+++++ herfra :)

http://www.tweak.dk/forum/thread.php?threadid=104373&sid=

[ ~ 22" Samsung 226BW ~ ]
[ ~ Asus P5Q Deluxe ~ ]
[ ~ E8400 @ 3.6 - Stock. ~ ]
[ ~ 8GB Mushkin @ 1200 Mhz ~ ]
[ ~ Gainward GeForce GTX280 ~ ]

[ ~ 3 x 320 GB Samsung SpinPoint T166 Sata II 16 Mb Cache ~ ]
[ ~ 2 x 750 GB Samsung SpinPoint F1 Sata II 32 Mb Cache ~ ]

3

torsdag, 2. oktober 2008, 22:24

ja, og lige over selvfølgelig. Tak for handlen.

"Don't you know who the fuck i am? ... I`m the Juggernaut, Bitch!."

Ejer af denne webshop med parfumer, hudpleje, make-up og meget mere!

4

tirsdag, 7. oktober 2008, 22:34

Den tager jeg lige over PM.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Burger" (08.10.2008, 12:25)

5

onsdag, 8. oktober 2008, 12:24

Citeret

Oprindeligt indlæg af DXC
ja, og lige over selvfølgelig. Tak for handlen.

Det bliver han lige noteret for.

6

torsdag, 9. oktober 2008, 22:37

Noteret for hvad
han har svindler i andre tråde
gider ikke handel her mere
i fjerner hvad man skriver'
en du kender ????

7

torsdag, 9. oktober 2008, 22:39

Ja der er ham Clausen

8

torsdag, 9. oktober 2008, 22:47

Citeret

Oprindeligt indlæg af pcmerrild
Ja der er ham Clausen

Seriøst, bland dig nu uden om handler du ikke har noget at gøre med. Det er jo tydeligt at DXC og Clausen har haft en vellykket handel i det tilfælde her, hvorfor må man ikke blive noteret for ting man har gjort godt?

Jeg undskylder mit mundlort, men blev bare irriteret.. :rolleyes:

Intel i5 2500K @ CM Hyper TX 3
Gainward GF GTX 560 Ti "Phantom" 2
Corsair 4x2 GB DDR3 1600MHz
ASUS P8P67 Pro B3
Corsair CX600

9

torsdag, 9. oktober 2008, 23:01

Citeret

Oprindeligt indlæg af pcmerrild
Noteret for hvad
han har svindler i andre tråde
gider ikke handel her mere
i fjerner hvad man skriver'
en du kender ????

Jeg fjernede det fordi det overhovedet ikke hører hjemme her i tråden. Har du et udestående med en bruger, så tager du i første omgang over PM, eller også kontakter du mig direkte. Meningen med den her afdeling er ikke, at der skal lukkes galde ud i alle tråde!

De tråde der bliver oprettet herinde fungerer så de hver beskriver en enkelt handel, og vi er ikke interesseret i, at en masse handler bliver spredt ud over flere tråde. De eneste der egentlig skal skrive i de enkelte tråde er de to folk der har handlet med hinanden, og så os der administrerer listen.

Og hvis du så følger lidt med i de tråde der rent faktisk omhandler Clausens handler, så er jeg opmærksom på, at der er problemer, og jeg har kontaktet Clausen, mere kan jeg pt. ikke gøre!

Hvor du vælger at handle, er helt op til dig selv, men white- og blacklisten er heller ikke en garanti for ikke at blive snydt. Det er en mulighed for at belønne dem der gør hvad de kan for at tingene skal glide, og for at sortere de sorte får fra, men handlerne er, og vil altid være, jeres eget ansvar.

Og der er så i øvrigt ikke grund til at skrive mere i den her tråd. Både køber og sælger har bedømt hinanden, og de er enige om sagens forløb, så er der flere kommentarer, kan de ordnes over PM.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.