1

torsdag, 25. september 2008, 09:39

Som det fremgår af denne tråd, indgik jeg en handel med Freak1 d. 14/9.

Da det var en søndag kunne jeg først overføre pengene om mandagen, men det blev også gjort med det samme, og pengene skulle gerne have været hos Freak1 om tirsdagen.

Jeg gik naturligvis ud fra, at han så ville sende varene onsdag, eller allersenest torsdag, da jeg jo på et eller andet plan kun kan gå ud fra hvordan jeg selv ville have reageret hvis jeg var sælger, og det er så også den fremgangsmåde stort set alle herinde anvender ;)

Pludselig får jeg en besked om torsdagen om, at han havde fået dem pakket og vejet, og at de altså vejede mere end de i tråden omtalte 10 kg, og at jeg enten skulle være indstillet på at betale 50 kr. mere i porto for at få det sendt med Post Danmark, eller også kunne han sende dem med GLS, hvilket han så ville gøre om fredagen. Jeg takker selvfølgelig ja til GLS, overfører for en god ordens skyld de sidste 5 kr. der var forskellen i porto (der skulle ikke være noget at komme efter) og får flyttet et par aftaler om mandagen så jeg kunne være hjemme når pakkeposten kom, da det i den sidste ende ville være det nemmeste når nu GLS har daglevering mellem 8 og 16.

Der dukker bare intet op om mandagen. Jeg kontakter Freak1, og han fortæller, at pga. der var gået kuks i en anden handel havde han altså ikke fået noget sendt om fredagen. I mine øjne ville det have været meget naturligt at informere om dette, i stedet for at forholde sig tavs indtil jeg selv spurgte efter et pakkenummer så jeg kunne se om pakken var blevet forsinket undervejs.

Han ville så sende pakken om tirsdagen, og det kan jeg også se på pakkelabel'et, at han har gjort, så mine DVD covers er kommet frem i dag. Jeg var dog temmelig spændt på, om der ville dukke noget op, eftersom jeg heller ikke fik noget pakkenummer da jeg spurgte om det i går. Jeg tvivler ikke på, at han taler sandt når han siger det lå derhjemme, og han ikke ville være hjemme før i dag, jeg undrer mig bare over, at han ikke sendte det til mig tirsdag, når jeg nu allerede havde spurgt efter det mandag - men det er så åbenbart mine forventninger der er noget galt med.

Heldigvis er mine varer da kommet frem i nogenlunde hel stand. Lige pånær de 12 DVD covers der har taget skade under transporten (der ryger også normalt et par stykker ved bestilling fra Tyskland) fejler de ingenting, og det er da i det mindste positivt.

Jeg er dog stadig i stor tvivl om jeg personligt kan stå inde for en anbefaling af Freak1 som sælger. Jeg er på ingen måde tilfreds med, hverken den tid handel har taget, eller den manglende kommunikation.

2

torsdag, 25. september 2008, 13:36

Jeg er ked af du syntes det har taget for langt tid men jeg er for det meste på arbejde til kl 18 så skal tage tidligere hjem for at sende pakker og hvis jeg ved der er en til der skal have sendt dagen efter tager jeg ikke fri begge dage for at sende. der gik så lidt kuk i det med ham den andens overførsel så kom ik afsted dagen efter.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.