1

torsdag, 4. september 2008, 17:23

Jeg står i en lidt af en underlig situation , jeg havde en bærbar til salg som blev vundet af TheDuck.

http://www.tweak.dk/forum/thread.php?threadid=103428&sid=

Men nu efter 4 dage har han stadig ikke overført penge , men istedet kommet med diverse undskyldninger om hvorfor pengene ikke er blevet sat ind, at han havde tastet forkert konto nr og bla bla, så ville han så endelig gå ind i selve min bank ( Nordea ) og sætte dem efter jeg har skrevet konto nr til ham 3 gange nu pr sms, han virker som en meget useriøs køber / svindler, da han blandt andet troede jeg bare ville godtage et screenshot af overførslen og så sende pakken med det samme.

Han fik til en frist idag kl 17 og sætte dem direkte ind på min Nordea bank konto, har han så ikke gjort og han har også undladt og svare på sms.

Edit : Efter nogen overvejelser jeg har gjort mig selv vil jeg vælge og putte hans detaljer her undtagen hans telefon nummer , hvis han nu skulle antage et nyt brugernavn for spilde andre mennesker's tid.

En moderator må redigere eller fjerne noget af min text hvis de mener det er upassende, dog mener jeg selv folk har ret til og vide hvem de handler med.

Personlige oplysninger fjernet.

Lad være med og handle med ham, så er i advaret.

[ ~ 22" Samsung 226BW ~ ]
[ ~ Asus P5Q Deluxe ~ ]
[ ~ E8400 @ 3.6 - Stock. ~ ]
[ ~ 8GB Mushkin @ 1200 Mhz ~ ]
[ ~ Gainward GeForce GTX280 ~ ]

[ ~ 3 x 320 GB Samsung SpinPoint T166 Sata II 16 Mb Cache ~ ]
[ ~ 2 x 750 GB Samsung SpinPoint F1 Sata II 32 Mb Cache ~ ]

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "Burger" (10.09.2008, 13:11)

2

onsdag, 10. september 2008, 13:10

Jeg kunne egentlig godt tænke mig at høre TheDuck's udgave af sagen ;)

3

mandag, 22. september 2008, 16:04

Da TheDuck har valgt ikke at skrive noget her, og han ligeledes har valgt ikke at læse den PM han har fået om emnet, bliver jeg vist nødt til at tage den gule farve i brug.

4

mandag, 22. september 2008, 16:18

Citeret

Oprindeligt indlæg af Clausen
Jeg står i en lidt af en underlig situation , jeg havde en bærbar til salg som blev vundet af TheDuck.

Men nu efter 4 dage har han stadig ikke overført penge , men istedet kommet med diverse undskyldninger om hvorfor pengene ikke er blevet sat ind, at han havde tastet forkert konto nr og bla bla, så ville han så endelig gå ind i selve min bank ( Nordea ) og sætte dem efter jeg har skrevet konto nr til ham 3 gange nu pr sms, han virker som en meget useriøs køber / svindler, da han blandt andet troede jeg bare ville godtage et screenshot af overførslen og så sende pakken med det samme.

Han fik til en frist idag kl 17 og sætte dem direkte ind på min Nordea bank konto, har han så ikke gjort og han har også undladt og svare på sms.

Edit : Efter nogen overvejelser jeg har gjort mig selv vil jeg vælge og putte hans detaljer her undtagen hans telefon nummer , hvis han nu skulle antage et nyt brugernavn for spilde andre mennesker's tid.

En moderator må redigere eller fjerne noget af min text hvis de mener det er upassende, dog mener jeg selv folk har ret til og vide hvem de handler med.

Du undlader vidst nogle informationer her! Korrekt at jeg ikke fik overført og svaret tilbage. Men skyldes familie problemer og ik noget jeg ønsker at uddybe her og har jeg egentlig hellere ikke behov for.!

Da første overførelse gik gal, skrev jeg da ikke til dig at du var velkommen til at sælge til anden side og ikke behøves vente på mig? Det kunne du så bare have gjordt da jeg ik fik svaret.!

Og lad venligst mine personlige oplysninger være, rager fandengamle da ikke andre! Og kald v ikke mig en fusker når der ikke har været noget at komme efter. Fik ik svaret, men er sku da ikke endsbetydning med at jeg har været ude på at snyde. Jeg tilbød dig også bare et screen den aften, sagde ik noget om du skulle sende, så tag lige og få styr på hvad du skriver!

Burger. Har først set din pm nu!

5

mandag, 22. september 2008, 17:54

Citeret

Oprindeligt indlæg af TheDuck

Citeret

Oprindeligt indlæg af Clausen

Du undlader vidst nogle informationer her! Korrekt at jeg ikke fik overført og svaret tilbage. Men skyldes familie problemer og ik noget jeg ønsker at uddybe her og har jeg egentlig hellere ikke behov for.!

Da første overførelse gik gal, skrev jeg da ikke til dig at du var velkommen til at sælge til anden side og ikke behøves vente på mig? Det kunne du så bare have gjordt da jeg ik fik svaret.!

Og lad venligst mine personlige oplysninger være, rager fandengamle da ikke andre! Og kald v ikke mig en fusker når der ikke har været noget at komme efter. Fik ik svaret, men er sku da ikke endsbetydning med at jeg har været ude på at snyde. Jeg tilbød dig også bare et screen den aften, sagde ik noget om du skulle sende, så tag lige og få styr på hvad du skriver!

Burger. Har først set din pm nu!

Du har ellers fint været logget ind på forummet op til et par gange og du får en email tilsendt til din email hvergang du har fået en pm her på forummet, så finder ikke rigtig din undskyldning for ikke og svare gyldig.

At du har familie problemer er selvfølgelig ikke en behagelig ting , men du kunne ha været ligefrem over mig istedet for og ignorer mine sms'r som du udelod og svare på.

Og du havde været på forummet i mindre end 1 uge da du valgte og byde på auktioner , du burde ligefrem vide at sådan noget ikke bare tager 2 sekunder, der skal kommunikation frem og tilbage mellem folk.

[ ~ Asus P5Q Deluxe ~ ]

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Clausen" (22.09.2008, 17:55)

6

mandag, 22. september 2008, 18:03

Så lad mig sige det på en anden måde. Jeg gik ud fra at du solgte det da jeg ikke fik overført pengene. Det er selvfølgelig mig der der står med fejlen her, har jeg heller ikke nægtet og skulle måske lige have smidt en besked, undskylder jeg.

Men har aldrig været ude på at snyde dig eller nogen andre for den sags skyld.

7

mandag, 22. september 2008, 18:10

Citeret

Oprindeligt indlæg af TheDuck
Så lad mig sige det på en anden måde. Jeg gik ud fra at du solgte det da jeg ikke fik overført pengene. Det er selvfølgelig mig der der står med fejlen her, har jeg heller ikke nægtet og skulle måske lige have smidt en besked, undskylder jeg.

Men har aldrig været ude på at snyde dig eller nogen andre for den sags skyld.

Fair nok, det er iorden, jeg var måske lidt hurtigt ude med stokken, er bare blevet forsøgt snydt og snydt op til flere gange, dog ikke her på tweak.dk endnu.

Den er også solgt nu.

[ ~ Asus P5Q Deluxe ~ ]

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.