Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

mandag, 10. november 2003, 16:38

Jeg vil gerne købe en dejlig softgun, hvis nogen har en satan de er interesseret i at sælge???? ;)

3

mandag, 10. november 2003, 16:43

Citeret

Originally posted by Soltani
Hvad er du ude efter?? Jeg har 2 manuelle pistoler som jeg ikke bruger....

Lyder da en smule interessant, kom med nogle links, så snakker vi om det ;)

4

mandag, 10. november 2003, 16:52

husk learner skal være over 18 få at han må købe dem :)

5

mandag, 10. november 2003, 17:17

Jeg har et par stykker... Ikke ret god kvalitet... Havde 2 som var ret gode... Lavet af metal og det hele men ved ikk hvor de er...

Hvor meget ville du eventuelt give for sådan en desert eagle model lavet af metal... Synes det var meget godt kram ;o)

Har også en masse plastik softguns...

6

mandag, 10. november 2003, 17:21

Citeret

Originally posted by købkøb
Jeg har et par stykker... Ikke ret god kvalitet... Havde 2 som var ret gode... Lavet af metal og det hele men ved ikk hvor de er...

Hvor meget ville du eventuelt give for sådan en desert eagle model lavet af metal... Synes det var meget godt kram ;o)

giv mig nogle links til den der desert eagle, og så til lidt af hvert hva du nu har ;) så kan vi snakke om det takker..

7

mandag, 10. november 2003, 17:27

Citeret

Originally posted by learner

Citeret

Originally posted by købkøb

giv mig nogle links til den der desert eagle, og så til lidt af hvert hva du nu har ;) så kan vi snakke om det takker..

du kan også tilføje mig på msn ;) mfka@jubiimail.dk

8

mandag, 10. november 2003, 17:33

Ved godt hvad du pønser på learner...men du kommer ikke til at få nalderne i min Tac Master! Hah! Du kan glemme det! :)

"She may not look like much, but she's got it where it counts, kid. I've made a lot of special modifications myself."

9

mandag, 10. november 2003, 17:45

Citeret

Originally posted by Berleburg
Ved godt hvad du pønser på learner...men du kommer ikke til at få nalderne i min Tac Master! Hah! Du kan glemme det! :)

:)) he he, ej det er i orden, gik nu også bare efter en gun ;)

10

mandag, 10. november 2003, 17:59

Citeret

Citeret

Fair nok :) Bare sig til hvis du skal have hjælp. Ved lidt om det, men er også n00b på området.

"She may not look like much, but she's got it where it counts, kid. I've made a lot of special modifications myself."

11

mandag, 10. november 2003, 18:08

Citeret

Citeret

Citeret

Fair nok :) Bare sig til hvis du skal have hjælp. Ved lidt om det, men er også n00b på området.

lyder da godt, takker for tilbuddet, jeg får sku nok brug for det ;)

12

mandag, 10. november 2003, 18:55

jeg har en SigSauer P226 gas pistol med blowback liggende.

13

tirsdag, 11. november 2003, 09:06

jeg har en Beratta M92F gas pistol her du kan læse lidt om den her : http://shopbasic.dk/mall/shop_varer.asp?…&vare_id=272820

14

tirsdag, 11. november 2003, 16:42

Hvor mange skud har jeres guns skudt? Har de nogen synlige skrammer? Har de nogen indre skrammer? Andre defekter?

15

tirsdag, 11. november 2003, 19:15

Min er i fuldstændig perfekt stand og uden den mindste skramme!

16

tirsdag, 11. november 2003, 20:28

Hoel til dig vil jeg sige, smid et link, eller fang mig på msn: mfka@jubiimail.dk

Xe | meX Lyder da godt, hvis du har msn så tilføj mig lige ;) msn: mfka@jubiimail.dk

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.