Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

onsdag, 2. april 2008, 17:29

Jeg har et næsten ny Playstation 3 40gb som jeg gerne vil af med.
Den er brugt en 10 timer ca samlet og der medfølger alt originalt (kabler kasse osv). Har dog desværre ikke kvitteringen længere, men sony yder så vidt jeg ved garanti på serie nummeret / produkt garanti.

Derud over medfølger følgende to spil;

uncharted drakes fortune
Folklore

Mindste pris for det hele er 2500pp, eller afhentet (nørre aaby på fyn) og slå til prisen er 3000pp

Den kører også div andre steder og dba.dk.

2

onsdag, 2. april 2008, 19:47

Jeg ændrer lige HBO:

2000pp/afhentet for konsol alene

2250pp / afhentet for konsol med 1 spil

2500pp / afhentet for konsol og 2 spil

slå til stadig 3000pp/afhentet.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Zalam" (02.04.2008, 19:47)

3

torsdag, 3. april 2008, 23:00

hej. jeg har også skrevet på GR. men du har jo ændret hbo her, så: jeg vil gerne byde 2250 PP for maskine + drake.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "pudditang" (04.04.2008, 08:20)

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.