Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

lørdag, 15. marts 2008, 22:50

Vudering af en SonyErisson W880i købt i maj 2007.

TDC-branded, men ikke SIM-låst.
Der medfølger oplader, headset, manual osv ... samt et 1 GB kort.

Den har en lille bule ved globus-tasten ude til venstre og en ridse ved 9-tallet til højre. Dog ikke noget man ser når man står med telefonen i hånden. Jeg skulle se et billede af telefonen på computeren før jeg kunne se det :))

PS. Telefonen er IKKE guld-farvet, men "grå/sølv" som den her under ... (lyset er vist ikke helt godt på det øverste billede :crazyeyes:)

Producent :
http://www.sonyericsson.com/cws/products…80i?cc=dk&lc=da

Mobilpriser :
http://www.mobilpriser.dk/index.php?page…-3&product=3056

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "GrillRotten" (16.03.2008, 10:26)

2

søndag, 16. marts 2008, 02:05

Uha jakob det er lige sådan en jeg er på udkig efter :clap: Men jeg aner ikke hva sådan satan skal koste ? Du må komme med et bud :clap:

Three swiss witch-bitches, which wished to be switched swiss witch-bitches, wish to watch swiss Swatch watch switches. Which swiss witch-bitch which wishes to be a switched swiss witch-bitch, wishes to watch which swiss Swatch watch switch?"

3

søndag, 16. marts 2008, 10:27

Citeret

Oprindeligt indlæg af Artisan
Uha jakob det er lige sådan en jeg er på udkig efter :clap: Men jeg aner ikke hva sådan satan skal koste ? Du må komme med et bud :clap:

Ved det sørme ikke. Derfor der er blevet lavet en vuderingstråd. Så kan kæresten (det er hendes telefon) altid tage stilling til om den evt. skal sælges her inde hvis hun syntes at hun kan få en fornuftig pris for den.

4

søndag, 16. marts 2008, 21:12

Vil da godt lægge ud med et bud på 400 for den :dance:

5

tirsdag, 22. april 2008, 18:01

jeg vil give 400 + nokia 6230i med 1 gb memorycard

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.