Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

tirsdag, 11. marts 2008, 22:34

Da Zalam åbenbart er en useriøs klovn, der ynder at afslutte salg på ting og så holde sig tavs sætter jeg min Touch til salg igen!

Den er 1½ måned gammel, leveres komplet, og er i meget fin stand. Eneste skavank er en lille bitte bule øverst i højre hjørne, ellers intet.

Ud over standard bundle medfølger en blå Ipod sok. Skærmen er 110% ridsefri, og bagsiden kun ekstremt lidt slidt!

eneste jeg ikke har er kvittering da det er noget firmakøb, men vil gerne smide en underskrift på at jeg ombytter med VIP behandling hvis der skulle blive grund til det. Yderligere er kvittering ikke brugbar som sådan da der i serienummeret er "indkodet" produktions dato, og der er 2 års fuld ombytter garanti ved ikke-selvforskyldte skader. Arbejder selv på en Apple certificeret værksted :)

HBO: 1500,-

Afhentes i Ballerup området, eller sendes mod forudbetaling for købers regning

HEJ! :D

2

tirsdag, 11. marts 2008, 22:52

Har du nogen billeder af dyret??

Intel i5 6500 :: 2x8GB Corsair Dominator Platinium DDR4-2400 :: 1x Intel520 240GB SSD + 1 TB Toshiba Sata3 ::
Samsung SM961 NVMe SSD OS-drive :: Zotac GTX1070 AMP Extreme! :: EVGA SuperNova 750 G2 PSU ::
Aerocool XPredator frame :: AOC 2460 144Hz :: Mionix Naos 5000 :: CM QuickFire Rapid-i

3

tirsdag, 11. marts 2008, 23:00

Ikke lige nej . Og har intet der kan fange den bette skade..

Men du skal være velkommen til at glo på den :)

HEJ! :D

5

torsdag, 13. marts 2008, 12:48

er der indgraveret noget i den?

kunne måske være interesseret i at købe den. og da jeg ikke lige kan huske hvor Ballerup er, kigger jeg lige på et danmarks kort og ser om den skal sendes eller hentes

6

torsdag, 13. marts 2008, 13:37

Citeret

Oprindeligt indlæg af batcat
er der indgraveret noget i den?

kunne måske være interesseret i at købe den. og da jeg ikke lige kan huske hvor Ballerup er, kigger jeg lige på et danmarks kort og ser om den skal sendes eller hentes

Vest for kbh ;)

Mvh Mads :T

7

fredag, 4. april 2008, 19:48

Er den solgt?

-Dulc

8

lørdag, 5. april 2008, 09:32

ja det vil jeg også gerne vide, plus mit spørgsmål fra min sidste post

9

lørdag, 5. april 2008, 09:34

Object befinder sig ikke på Tweak.dk længere, så tror bare vi lukker den her tråd ;)

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.