Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

tirsdag, 26. februar 2008, 10:21

Hej alle,

Jeg vil prøve lykken herinde, og høre om der var nogle der ligger inde med en Elder Jedi SWG account, som de evt. ville af med for en sum penge?

MVH

Niclas Eriksen

3

tirsdag, 18. marts 2008, 13:11

Hvis du stadig har lyst for jeg et Elder Jedi Account har jeg et til EU-Infinty i Star Wars Galaxies (SWG)

Der er lige omkring 100 Millioner Credits på mine chars til sammen og har yderlige 2000 Millioner i items også.. det eneste problem er at alle mine chars har adgang til mine huse og mine accounts er lukket fordi jeg ikke ønsker at spille spillet mere men satser hele min tid på WoW nu.

derfor vil det sige at hvis du har lyst må du godt købe det.. alle de items du vil have fra accountet er dine du må også godt købe de andre accounts giver gode vet rewards i løbet af din spille tid. men hvis du kun vil have jedi accountet så tror jeg ikke der er mere end 20 Millioner på det og jeg ønsker 1600 kr for det

hvis du har lidt forstand på SWG.. så ved du hvad de forskellige items er: her er de items min jedi har

Sunriders, Obi-wan Crystal +152 elemental damage (noget af det best) en Elder Robe, Elder Jedi Title, Force Ghost som Skill, Emperors Hand (LS) og KSE FIRESPRAY (rumskibet)

Min Elder Jedi er også Rebel Master Pilot ^^

hvis du vil have de andre accounts også ønsker jeg 1800 kr og der er 4 accounts i alt plus at du får et EQ2 account med oveni.. betaling skal gøres igemmen paypal

Hvis du har brug for flere oplysinger er du også velkommen til at give mig et PM hvis du har lyst eller hvis man nu kan det, jeg aner ikke om man kan på denne side ^^ men hvis du kan skal jeg nok give dig mit fulde navn samt telefon nr som du kan ringe på og så kan vi snakke om det over telefonen

Hvis du ikke svare på dette her er det også okay.. hvis i andre ser det her er i også meget velkommen til at kontacte mig.. efter som jeg bare har brug for pengene og er ligeglad hvem der køber det

Ses du

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.