Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

mandag, 3. november 2003, 20:39

Billigt kølehoved

Hej!!!

Jeg er ved at skrabe dele sammen til et vandkølingssystem, der skal køle min lille Duron 750MHz. Til dette mangler jeg et kølehoved. Jeg har nogle krav, som står nedenfor:

1. Det skal være til socket A.
2. Det skal være billigt, MAX. 100 kr.+porto, da jeg ikke vil ofre en masse penge på min lille maskine.
3. Det må ikke være utæt eller defekt på anden måde .
4. Det skal helst være med 10mm studse (12mm kan dog lige gå an).
5. Det er lige meget om det er til sokkel-montering eller bundkort-montering, men alle dele der skal bruges til montering skal helst medfølge.

Hvis du har et kølehoved, der matcher disse krav, vil jeg meget gerne høre lidt om det...
Hvis du i dit svar skriver, hvilket kølehoved det er (gerne med et link), hvilke studse der er på, monterings-metoden, hvilke materialer det er lavet af og hvad du havde tænkt dig at du skulle have for det ville det være rart.

Jeg foreslår, at kølehovedet sendes pr. efterkrav, da vi på denne er sikre på at der ikke går noget galt i handlen.

Jeg forbeholder mig retten til alt...
Mvh
Martin

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.