1

fredag, 26. oktober 2007, 10:49

hejsa jeg søger et bundkort af itx typen ( det tror jeg nok det hedder de små der :P) et par små krav mindst 500 mhz processor og den skal ikke koste 1000 kr :P

2

fredag, 26. oktober 2007, 13:03

Citeret

Oprindeligt indlæg af Dj revaX
hejsa jeg søger et bundkort af itx typen ( det tror jeg nok det hedder de små der :P) et par små krav mindst 500 mhz processor og den skal ikke koste 1000 kr :P

Kan det her bruges ?

www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=200183

3

fredag, 26. oktober 2007, 15:48

Citeret

Oprindeligt indlæg af GrillRotten

Citeret

Kan det her bruges ?

www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=200183

jo det kan det:) hva er prisen på grisen og følger der noget med ?

4

fredag, 26. oktober 2007, 15:58

Citeret

jo det kan det:) hva er prisen på grisen og følger der noget med ?

Hvad syntes du er en passende pris ?

Bundkortet er fra Juli i år, men blev aldrig taget i brug da det var DOA og røg derfor til RMA. Fik et andet retur fra butikken som har ligget i sin kasse siden da. Har ikke behov for et ITX-system mere.

Hm hvad mangler du ? Har også et ITX-kabinet med monteret SATA DVD-brænder samt én 1 GB Kingston RAM-blok liggende som passer til bundkortet.

Men hvis du mener om der følger noget med bundkortet fra fabrikkens side af ? ... Hvad skulle det være ? Der følger vist kun et fladkabel med bundkortet eller noget i den dur. Men nu sidder alt jo også onboard :razz: - ud over RAM, HDD og DVD :))

5

fredag, 26. oktober 2007, 16:15

hvis nu vi starter med bud på 500 dask for bundkortet:P

hva er nyprisen på de ram der ? kan godt være intresseret jo måske egenligt også i kabinettet :P links:D

6

fredag, 26. oktober 2007, 18:16

Byder 600kr vil også gerne se nærmere på kabinet og ram link
sender du post dk

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.