Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

21

mandag, 1. oktober 2007, 20:40

Citeret

Oprindeligt indlæg af Luffe2805

Citeret

Oprindeligt indlæg af Luffe2805
hvis man kontakter sin egen bank, og får dem til at kontakte banken der er overført til, er det overhovedet ikke noget problem, derfor er jeg ikke så hidsig med at få sælgers adresse m.m.- som et indlæg påpeger, en svindler opgiver sandsyngvis ikke de rigtige oplysninger anyway.

Ups, Nordea er åbenbart ikke sådan at snakke med, det er da første gang det ikke kunne lade sig gøre, hvis ikke en af i andre, der er blevet snydt, har hans adresse (email=Tim Sørensen) må vi nok bare vinke farvel til de kroner, ØV (så har man lært det, få navn og adresse, sikre sig den findes, krak eller lignende)

Ja det er nemt at være bagklog men jeg ved godt som jeg skrev tidligere at det er ikke så nemt lige at få kontohavers adresse. Desværre.

ASUS P5N-E SLI -
Intel Core 2 Duo E6600- Scythe Ninja PLUS SCNJ-1100P Rev. B
OCZ Gold Gamer eXtreme XTC Dual Channel 2 GB
2X Inno3D Geforce 7800GT I SLI
Antec TruePower 2.0 550W
Samsung SpinPoint T166 HD501LJ 500 GB

22

mandag, 1. oktober 2007, 20:58

Kan godt være det er mig men burde vedkommende ikke bannes fra tweak.dk
ville nu alligevel prøve både bank og politi da i er flere der er blevet snydt.
Er der ikke nogen af jer der kender en der arbejder i en bank, har nemlig lige stået lidt i samme situation med en pung konen havde købt, der fortalte min bankrådgiver at de godt kan få de oplysninger men ikke må udlevere dem. (heldigvis hjalp trusler om et besøg :boxing: )

cpu : E6850 3.0ghz
mb: Asus p5k-e wifi
gfx:Bfg 8800 gts oc2 640mb
ram: 2*2gb corsair extreme
psu: chill innovation 510w
mus: razer Copperhead @ razer mantis speed
cod4 nick: #DD|RAZOR

23

onsdag, 3. oktober 2007, 13:27

ser ud til at Tim (ondtihovedet) nu har tænkt sig at få bragt orden i tingene, fører indbetalt beløb tilbage.

24

fredag, 12. oktober 2007, 13:28

Har han så fået orden på tingene.

Bærbar Asus G73JH

25

lørdag, 13. oktober 2007, 10:34

Nope "syg i hovedet" holder os bare hend med en masse CRAB' om at han vil sende pengene retur, når han har modtaget vores konto nr ( det har han sgu' fået ) Men penge retur!!! NOPE'

Den der tror, han ved alt! skal først til at lære.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.