1

tirsdag, 26. juni 2007, 22:24

El-guitar, Begyndersæt (tænker jeg det ville fungere som...).
Maison SL guitar, 15W Marshall Valvestate forstærker, kabel og taske til guitaren.

Guitaren er 15-20 år gammel (jeg købte den brugt i midt-halvfemserne), men er velholdt. Der er enkelte små-skrammer i lakken, hvor guitaren må have stødt mod noget.

Det hele virker perfekt, lyden er god. Har lige smidt et nyt jack/jack stik på, så systemet spiller.

Sælges fordi jeg pludselig opdagede, at jeg ikke havde brugt den i over et år... (spiller faktisk kun hygge-akustisk nu). Så er det vist tid at sende den videre. :idea:

Den kan afhentes i Odense eller (hvis du lokker med en pilsner) leveres i/omkring Odense eller Næstved. Jeg har ikke lyst til at sende det med posten.

Jeg tænker i størrelsesordenen 2500,-, men giv et bud hvis du er interesseret ;)

Har den også til salg på gul & gratis, billeder kan ses dér: annonce

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Val" (26.06.2007, 22:28)

2

torsdag, 5. juli 2007, 09:10

Mkay, ikke den vilde interesse, men jeg giver lige folk chancen igen. :$

Lad os sige 2000, så. Hvad fa'en - det står bare og samler støv...

Nå ja, et enkelt billede kan jeg godt smide ind hér:

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Val" (05.07.2007, 10:06)

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.