1

tirsdag, 6. marts 2007, 12:46

Halløjsa..

har en Hp Ipaq 6340 liggende.. (sådan en fætter her http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=160769 ) som jeg ikke bruger... så tænkte jeg godt lige ville ha en vurdering på den, og evt sælge den..

Det er som sagt en

Hp Ipaq 6340
Den er September 2005 (Mener jeg) Kan ikke finde kvittering.

Der er lidt brugs ridser hist og her, men intet alvorligt og intet på selve skærmen..

Den Stylus man bruger til at trykke på skærmen med er blevet væk, så no stylus men en ny kan købes for meget få penge..

Det er en lille fed pocket pc, som kan stort set alt, der er både mobil tlf i den, trådløs internet, bluetooth, og et hav a programmer, der kan installeres skype osv osv osv på den.. har selv haft en gps til den engang som fungerede perfekt..

der medfølger

Oplader + Cradle
Headsæt
Tastetur
Manualer + cd .

Kom med et bud, den fungere perfekt og er rigtig fed. :)

EVT SALG: Afhentes på MIN adresse.. Udbringes til DIN adresse i Jylland mod betaling .. Sendes med post dk men FØRST når indbetaling er registreret på min konto.. køber betaler SELV alle omkostninger vedr forsendelse, og bestemmer SELV om det skal være forsigtig eller ej.. jeg pakker selvf ordentlig

Kunne godt være interesseret i at bytte med en GPS

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "XaVieR" (06.03.2007, 18:20)

2

tirsdag, 6. marts 2007, 12:51

er det bare en gps antenne og selve programmet der mangler før den kan vise vej

3

tirsdag, 6. marts 2007, 12:54

XeCuter ja det er det.. GPS kan anskaffes for en 600 kr.. du kan købe en til bluetooth evt eller en der passer i sd slottet :) Det var en til bluetooth jeg selv havde dengang og det fungerede perfekt.. pda snakker tydeligt og uden skrat eller trælse lyde..

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "XaVieR" (06.03.2007, 12:55)

4

tirsdag, 6. marts 2007, 12:57

hva så med softwaren jeg ved noget om det kan hentes de sjove steder og installeres men er det bare det også købe en bluetooth antenne.... kan man få spil til den osse

5

tirsdag, 6. marts 2007, 13:01

XeCuter... Ja det er bare og købe en GPS og installere softwaren og så er du klar til afgang.. og du kan få i millioner a spil til den.. som også kan downloades alle mulige steder.. Da jeg selv brugte pda havde jeg 8 eller 10 forskellige spil installeret.. brugte den til msn skype mobil tlf og gps.. det er fed og ha den med i haven om sommeren hvis man gerne vil gå og rode eller tage sol men samtidig være på msn. :) det trådløse net fungere fantalastisk

7

tirsdag, 6. marts 2007, 22:50

hbo?
Giv mig et godt tilbud

...

8

tirsdag, 6. marts 2007, 23:27

Skal vi sige hbo 1200 så render du med æren.

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.