Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

mandag, 5. marts 2007, 16:28

radion x600 256mb pci-e med vga port
Sælges kom med et bud. Jeg kan ikke finde den på edb priser til sammenligning.
Jeg ved ikke hvor gammet det er da jeg har taget det ud af en brugt com jeg har købt.
jeg har den også til salg på http://www.hardware-test.dk/forum.asp?mo…ID=12&xtype=ksv

Der er ingen kvitering der med ingen garanti ud over den jeg kan give.

Det fungere fint, jeg har ikke overclokede det.
som sagt har jeg ikke kunne finde nogen tråd på nypris desvære.

men kom med et bud

Dette indlæg er blevet redigeret 3 gange, senest redigeret af "snubidu" (05.03.2007, 22:23)

2

mandag, 5. marts 2007, 16:30

SALGS-TIP FOR SÆLGERE :

1. SALGS-STEDER :
Hvis du har sat varen til salg andre steder end her på Tweak.dk,
så skriv hvor og smid et LINK til det pågældende sted, så interesserede købere kan følge med i forløbet.

2. ALDER :
Husk altid at skrive hvor gammel den pågældende ting du vil sælge er (Hvor længe siden den er købt).

3. KVITTERING :
Følger der en kvittering med fra den forhandler hvor varen i sin tid er blevet købt ?

4. GARANTI :
Er der stadig rest-garanti på varen ?
- I tilfælde af at det fx. er et grafikkort der er fysisk moddet eller har anden synlig skade der gør at garantien ikke gælder, er det jo rart at vide det som køber.

5. MINDSTEPRIS :
Hvis du har en fast mindstepris du vil sælge varen for, så husk at skrive det.
Hvis du ikke ved hvad mindsteprisen er, så skriv gerne at du ikke ved det så mulige købere slipper for at spørge hvad mindsteprisen er.

6. OVERCLOCKET :
Hvis det er en vare som kan overclockes, så skriv hvis den har været det og i hvilken grad.
Det har måske ikke en negativ effekt for mange købere her inde og kan endda hæve prisen i visse tilfælde,
men uanset så har folk jo brug for at vide hvordan varen har kørt.

7. NYPRIS :
Hvis du har nogle links til hvad varen koster fra ny af, gerne hos den forhandler du har købt varen af, så skriv også gerne dette.

8. FEJL & MANGLER :
Hvis varen har fejl, mangler eller på anden måde noget der gør at det ikke ser nyt ud, så husk at skrive det.

9. SALGSTYPE :
Skriv hvis du KUN er interesseret i et salg for penge.

10. VAREN SOLGT :
Når du har solgt din vare, så husk at lukke tråden. Det er trist at bruge tid på noget, når varen er solgt.

11. KOMMERCIELT SALG :
Ingen former for kommercielt salg er tilladt.

"Don't you know who the fuck i am? ... I`m the Juggernaut, Bitch!."

Ejer af denne webshop med parfumer, hudpleje, make-up og meget mere!

3

mandag, 5. marts 2007, 16:41

Citeret

Originally posted by snubidu
radion x600 256mb pci-e med agp port
Sælges kom med et bud. Jeg kan ikke finde den på edb priser til sammenligning.

Jeg skal lige vide..

Er det AGP eller PCI-e?

Det kan ikke være begge dele som du skriver ;)

C2Q Q6600 ¦ Asus Maximus Formula SE
Inno3D 8800GTX ¦ 4x 1Gb G.Skill HZ-Series
Thermal Take 850W ¦ 74Gb Raptor ¦ 2x 160Gb + 500Gb
Antec P182 ¦ Samsung 305T ¦ Windows Vista Ultimate x64
Cooling by ThermalRight, Papst & Noctua ¦ Logitech G5 &G15 Refresh

Sut mig længe og langsomt!

4

mandag, 5. marts 2007, 22:22

det er vga port, jeg går af med det for 250 kr

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "snubidu" (06.03.2007, 12:14)

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.