Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

41

tirsdag, 6. marts 2007, 18:09

Xecuter, du har en PM;)

P5N32-E SLI
C2D E6600 2.4 @ 3.5
Cellshock V2 PC6400 2GB kit
Inno3D 8800GTS 320M
Hiper R-type 580W
Seagate 300GB, Seagate 250GB, Hitachi 123,5GB
All in Antec LANboy!

42

tirsdag, 6. marts 2007, 18:50

det er fair med mig og pm læst du er på min msn nu

43

tirsdag, 6. marts 2007, 19:43

ja jeg lukker tråden da det ser ud til at det hele er solgt

44

onsdag, 7. marts 2007, 18:33

og dog så hvis nogen kan bruge et dejligt kabinet med det lækreste vandkøling så giv mig et bud for det hele og jeg sælger kun samlet så må køber selv sælge det han ikke vil have.....

jeg har billeder hvis nogen er intra

det er noget dejligt swiftech køling jeg har et storm hoved noget bedre end apogee
og en ægte swiftech pumpe mcp655
samt swiftech reservoir og en masse andet

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "xecuter" (07.03.2007, 18:34)

45

onsdag, 7. marts 2007, 18:35

jeg bytter gerne med en dualcore opteron og noget cash til mig

46

onsdag, 7. marts 2007, 18:41

altså, intet af det er solgt? eller hva??
hvis ikke.. et hbo på Pump, evt med radi

:thumbsup:

47

onsdag, 7. marts 2007, 18:43

jeg er ked af det men jeg sælger kun samlet så må du sælge ud af det du ikke vil have men det er virkeligt kvali varer jeg har

48

onsdag, 7. marts 2007, 18:45

Citeret

Originally posted by xecuter
jeg er ked af det men jeg sælger kun samlet så må du sælge ud af det du ikke vil have men det er virkeligt kvali varer jeg har

kender godt typen af de vare ;)

men jeg har kun behov for de 2 ting.. evt. kun pump.. så springer fra.. ellers PM mig

49

onsdag, 7. marts 2007, 18:51

køler hovedet er da osse godt det vinder jo i alle tests og det er billigere at købe samlet end hvis jeg sælger i løsdele

og lige til sidst fuck jeg elsker cult shakere

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "xecuter" (07.03.2007, 18:52)

50

onsdag, 7. marts 2007, 18:59

Citeret

køler hovedet er da osse godt det vinder jo i alle tests og det er billigere at købe samlet end hvis jeg sælger i løsdele

og lige til sidst fuck jeg elsker cult shakere

har du en test hvor den vinder og det nye EK wave hovede? ;)

og link til det du siger er res og "andre" dele...

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Toby" (07.03.2007, 19:00)

51

onsdag, 7. marts 2007, 19:09

ja på første side er der jo link til de forskellige dele der er en masse ekstra ting med men jeg har ikke gidet og skrive det på der er studser og slange clips og 2 andre reservoir med jeg skal have ryddet op i det så alt hvad jeg har til vand ryger med der er osse en danger den fillport men jeg kan blive ved med at skrive dele.... jeg har ikke lige nogen test men du kan jo prøve og kigge rundt da jeg købte det var det ihvertfald det bedste på markedet

52

onsdag, 7. marts 2007, 19:11

men er det bay res. du har... lidt rtræls at byde på noget man ikke ved hvad er :s

53

onsdag, 7. marts 2007, 19:14

har du ikke læst hvad det er i den første post det er et originalt swiftech reservoir og der er link til deres side hvor du kan finde det

også følger der 2 spritnye små runde modeller med cape coolplex

54

onsdag, 7. marts 2007, 19:17

Citeret

har du ikke læst hvad det er i den første post det er et originalt swiftech reservoir og der er link til deres side hvor du kan finde det

også følger der 2 spritnye små runde modeller med cape coolplex

jo har skam læst... kunne bare ikke lige finde det res der inde... men tror bare jeg finder noget andet... du er vist ikke helt glad :rolleyes:

55

onsdag, 7. marts 2007, 19:24

jo jeg er skam glad det virkede bare ikke som om du havde læst hvad jeg egentlig solgte swiftech har kun 1 eneste reservoir derinde på deres side det tog mig 10 sek at finde det men jeg har da billeder af det som jeg osse har skrevet en side før dem kan du da godt få og kigge lidt på de er bare ikke super goe

56

onsdag, 7. marts 2007, 19:27

under Liquid Cooling Products og gøre siden stor så står der reservoir i bunden og de fleste andre ting kan osse findes der

57

onsdag, 7. marts 2007, 19:29

Citeret

under Liquid Cooling Products og gøre siden stor så står der reservoir i bunden og de fleste andre ting kan osse findes der

Jep fandt det lige :)

58

onsdag, 7. marts 2007, 19:36

det er et rimeligt specilet reservoir bygget til at man ikke taber for meget tryk tilbage til pumpen det er derfor der er den skrå plade inde i det og det fylder heller ikke så meget lidt bredere end en pakke smøger men samme højde jeg synes det er dejligt og boris jagter det osse helt vildt ved jeg samt pumpen siger absolut ingenting en laing d5 skriger helt vildt sådan en har jeg haft og radiatoren skal man heller ikke tage fejl af det er bestemt ikke for sjov de skriver at den kan bruges uden blæsere den er virkelig god til at lede varmen væk der er dobbelt så mange finner til at lede varmen som de billige....

59

onsdag, 7. marts 2007, 19:47

Citeret

det er et rimeligt specilet reservoir bygget til at man ikke taber for meget tryk tilbage til pumpen det er derfor der er den skrå plade inde i det og det fylder heller ikke så meget lidt bredere end en pakke smøger men samme højde jeg synes det er dejligt og boris jagter det osse helt vildt ved jeg samt pumpen siger absolut ingenting en laing d5 skriger helt vildt sådan en har jeg haft og radiatoren skal man heller ikke tage fejl af det er bestemt ikke for sjov de skriver at den kan bruges uden blæsere den er virkelig god til at lede varmen væk der er dobbelt så mange finner til at lede varmen som de billige....

formålet med den der plade er nu vist nok mest at der ikke kommer så mange luftbobler ind i slangerne ;)

hvis jeg ikke husker helt forkert

60

onsdag, 7. marts 2007, 20:28

der kommer ingen luft bobler i vandet man skal jo fylde sit reservoir så meget op så det nemlig ikke laver bobler formålet er til at skyde vandet tilbage til slangen med det her reservoir tar det lidt længere tid at få al luften ud netop fordi det blir skudt tilbage til pumpen det ser man når man hælder væske på.... tro mig jeg har læst så meget om det.. det er til at øge sit tryk og gøre det bedre ikke noget med boblerne

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.