Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

søndag, 4. marts 2007, 21:39

hey har ca 2 styks popcorn der begge har motor problemer den ene (3500 km) vil simpelt bare ikke start der er gnist den komprimere og der er undertryk i kabu.

den anden mangler gevind til de 2 kryspinde i den store motor dele den har køret ca 11500km

der er 2 stel med men det ene er lidt bøjet nogle steder bla i fronten
der er masser af extra dele med og hvis man ligger noget tid i dem kan de sagtens begge 2 komme ud og køre jeg har bare ikke tid til at lave dem desværre

jeg er intra i en anden scooter IKKE knallert og gerne noget aprilia, yamaha eller honda etc.(meget gerne NRG) da jeg tit køre langt og gerne vil have en god køre komfort
alt efter stand vil jeg også gerne give lidt extra men ikke for meget

kvinder........ de er ikke andet end sorger og udgifter.... sorry burger

system:
Intel core 2 E6850
MOBO: gigabyte ga-n650sli-ds4
RAM: 2*2 gb mushkin ddr2
GFX: 2x nvidia 8800 gt

2

mandag, 5. marts 2007, 17:28

^^

kvinder........ de er ikke andet end sorger og udgifter.... sorry burger

system:
Intel core 2 E6850
MOBO: gigabyte ga-n650sli-ds4
RAM: 2*2 gb mushkin ddr2
GFX: 2x nvidia 8800 gt

3

mandag, 5. marts 2007, 18:00

Hvis du ikke allerede har gjort det.. så prøv evt køb salg på www.scootergalleri.dk

held og lykke med salget.

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.