1

fredag, 3. november 2006, 22:50

Jeg har 2 World of Warcraft accounts til salg, den ene er en US Account på Realm'en Lightbringer, med en rogue med 7/8 Bloodfang(tier2), Thunderfury(legendary one handed sword), Cromatically Tempered Sword, Ancient Qiraji Ripper, and en masse andet nice loot.

Den anden account har en mage med full Netherwind (tier2), Blessed Qiraji Augur staff, en masse forskelligt BWL og MC pvp gear, gode rep med factions som Cenarion Circle, på den her account er der også en priest, med 3/8 Prophecy (tier1), og Benediction.
De to characters på EU account, den ovenover, er på Neptulon realm.

Skulle du have nogle spørgsmål ang. følgende accounts er du meget velkommen til at skrive spørgsmålet her, eller på min e-mail:
paulvandron@ofir.dk

Og nej, jeg sælger ikke disse accounts for små beløb som 5-1000 kr, disse accounts er mange penge værd, jeg har pga. af fare for at få slettet mine accounts på ebay, valgt ikke at prøve at sælge dem der.

KUN seriøse bud tak.

2

fredag, 3. november 2006, 22:55

1: Vi har en Køb og Salg afdeling der skal anvendes til alt køb og salg brugerne imellem.
2: Det er ulovligt at sælge/købe WOW accounts, og derfor lukker jeg din tråd.

Can I sell my account? Can I buy another account?

The Terms of Use state:

“You may not offer any Account for sale or trade, and any such offer:
i - is a violation of this Agreement;
ii - may result in suspension or termination of the Account at Blizzard Entertainment's sole and absolute discretion;”

Accounts that are bought or sold may be permanently closed.

LINK

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.