Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

mandag, 30. oktober 2006, 12:20

Hej.. Søger til nyt system en Core 2 Duo E6600 + evt bundkort der kan køre denne CPU - 2 GB ram har også interesse.

2

mandag, 30. oktober 2006, 20:37

Citeret

Originally posted by Johnnyp
Hej.. Søger til nyt system en Core 2 Duo E6600 + evt bundkort der kan køre denne CPU - 2 GB ram har også interesse.

Hvad vil du give for en?

3

mandag, 30. oktober 2006, 21:33

Hej..
Så lidt som muligt..nej spøg...men det skal selvfølgelig være reallistisk, så kom med en pris så ser vi hvad der sker.

4

mandag, 30. oktober 2006, 21:34

Citeret

Originally posted by Johnnyp
Hej..
Så lidt som muligt..nej spøg...men det skal selvfølgelig være reallistisk, så kom med en pris så ser vi hvad der sker.

Jamen jeg vil som såadn ikke af med den, men kunne måske finde på at prøve en E6700 eller noget i stedet - så jeg vil egentlig bare se om du kan give et tilbud jeg synes er godt nok ;)

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.