Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

søndag, 29. oktober 2006, 15:38

Hey!

jeg har fået ovenstående briller af mit arbejde, men det er ik rigtig min stil.

Nyprisen på dem ligger på omkring 1000,- men jeg sælger dem gerne for 300-400 da de ellers bare kommer til at rode. De kommer i orginal lædercasing.

Ved godt det her ik er det mest oplagte sted af sælge solbriller, men prøver alligevel. Hvis nogen kender en god side, hvorpå man sælger sådan ting, er de meget velkomne til at skrive ;)

Mvh Elmdulf

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Elmdulf" (29.10.2006, 15:39)

2

søndag, 29. oktober 2006, 16:19

Citeret

Originally posted by Elmdulf
Hey!

jeg har fået ovenstående briller af mit arbejde, men det er ik rigtig min stil.

Nyprisen på dem ligger på omkring 1000,- men jeg sælger dem gerne for 300-400 da de ellers bare kommer til at rode. De kommer i orginal lædercasing.

Ved godt det her ik er det mest oplagte sted af sælge solbriller, men prøver alligevel. Hvis nogen kender en god side, hvorpå man sælger sådan ting, er de meget velkomne til at skrive ;)

Mvh Elmdulf

hehe eller tidspunkt ;)
Men lækre briller..
Det er med guld kant, eller ser jeg forkert?

Mvh Mads :T

3

søndag, 29. oktober 2006, 16:23

Hehe nej har du ret i.

ja det er med gylden kant.

4

søndag, 29. oktober 2006, 16:36

Hva størrelse er de egenteligt?
For en af mine venners er lidt for små og stramme til mig.

Mvh Mads :T

5

søndag, 29. oktober 2006, 16:40

Størrelse etc. så smider jeg et bud :D

6

søndag, 29. oktober 2006, 17:31

Huuhaa, det ved jeg ik, er der størrelse på solbriller ligesom tøj?

Jeg har lige hurtig målt dem, og her er en lille paint tegning:

7

mandag, 30. oktober 2006, 14:02

cool tegning :)

Havde vejret som sagt været til det og jeg være i sommerstemning havde jeg helt sikkert smidt 2x200 lapper efter dig :)

jeg er bare bange for at jeg ville fortryde det til næste års kollection :)

Selvom rockstar briller aldrig går af mode. slet ikke oldschools som ray ban :hb: :dance:

Men held og lykke med salget de er mega fede !

Prøv forresten at sætte dem til salg her:
http://trendsales.dk/main.asp

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "jeno" (30.10.2006, 14:03)

8

mandag, 30. oktober 2006, 15:16

Der burde stå om str. er large, medium eller small et sted på brillen.

Vil gerne lige vide størrelsen hvis jeg skulle købe dem :)

Ved godt, at du har lavet dine andre mål, men ville være super hvis du lige kunne kigge ;)

A64 3200+, 1,5TB Storage, X800XT, Dell Ultrasharp 2408WFP.
Macbook Pro: Core 2 Duo 2,2 gHz, 2GB Ram, 8600gt osv.

9

mandag, 30. oktober 2006, 15:42

Hmmm jeg har lige kigget, men kan desværre ik finde nogen specifik størrelse. Der står BL to steder, men tror ik det har noget at gøre med størrelsen, desværre.

De ryger til den første der buder 300,- (:

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.