Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

lørdag, 12. august 2006, 00:56

sælger du i dele?

Green

2

lørdag, 12. august 2006, 01:07

Så læs dog tråden igennem:

Citeret

Originally posted by Zero-
Den sælger KUN SAMLET, da jeg ikke gider at skal sende 1000 pakker. Bud under hbo vil ikke blive noteret, og ingen OT. spørgsmål må gerne stilles enten herinde eller på msn zerocool@m-a-c.dk

...

3

lørdag, 12. august 2006, 01:10

min fejl.. kiggede kun på hardwaren..

Green

5

mandag, 14. august 2006, 10:09

Tror du skal prøve QXL eller DBA for du får nok ikke den pris du gerne vil have for den, hvis du vil sælge den her inde. Mit skøn på en pris er omkring de 5 - 5,5K

6

mandag, 14. august 2006, 10:44

hvis ikke du får held med at sælge dit system samlet, så kunne jeg godt være interesseret i dit grafikkort, du må gerne smide en PM hvis det er ;)

GL med salget :cheers:

7

mandag, 14. august 2006, 10:47

Citeret

Originally posted by hiffer
Tror du skal prøve QXL eller DBA for du får nok ikke den pris du gerne vil have for den, hvis du vil sælge den her inde. Mit skøn på en pris er omkring de 5 - 5,5K

yep.. jeg vil i hvert fald MAX give 6k. :)

Erbo Entertainment
(Promotions, Video and Audio production)

www.kazi-networks.com
(Webhosting!)

Donkey Sound
(Record Label)

8

mandag, 14. august 2006, 12:38

jeres vuderinger er det for hele maskinen med skærm osv osv ?? eller bare for computeren alene ?

Zero

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Zero-" (14.08.2006, 18:39)

9

mandag, 14. august 2006, 15:12

hmm med din skærm og højtalere osv som du har lagt med ville jeg mene 5,5K. Det kan jo ske at du kan skyde det af til små 6K, men det skulle være et tilfælde. Desværre er der mange for tiden som gerne vil af med deres setup pga de nye proc. Dit system uden skærm kan du få 4,5 - 5K for.

vh
hiffer

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.