Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

tirsdag, 8. august 2006, 14:38

Da jeg er ved at købe nyt kabinet, må mine drev også gerne passe til. Jeg har efterhånden ledt ved samtlige online forhandlere, på edbpriser.dk og g2p.dk men kan ikke finde det jeg skal bruge.

Jeg ved, at NEC også sælger deres brændere med sølvfront, så håber der måske er nogen der har en i overskud jeg kan få lov til at give lidt for.

Det drejer sig om to forskellige drev:

NEC 3551A DVD Brænder
LG Combo Drev

Så er der nogen der ligger inde med sådanne fronte, vil jeg meget gerne høre fra dem.

Off topic kommentarer i almindelighed, og omkring, at jeg bare selv kan male dem frabedes.

2

søndag, 13. august 2006, 21:53

Så må den hellere lige komme op en tur.

3

mandag, 14. august 2006, 14:25

Skulle nogen være interesseret i et bytte, hvor jeg betaler porto begge veje, så er min front til MEC 3551A hvidt, det er fra starten af april, og jeg er ikke ryger.

4

tirsdag, 15. august 2006, 11:54

Prøver lige en sidste gang, og ellers må jeg i gang med spraymalingen ;)

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.