Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

lørdag, 1. april 2006, 21:33

Hej søger en computer til min lillebror! minimum krav 512mbram pc2700 og 2,4 ghz 80gb hd og et okey grafik kort! skal bare kunne bære cs og battlefield vietnam! Maks 1500kr!

/Bay

2

lørdag, 1. april 2006, 21:43

Hej.
Jeg har denne :
----------------------------------------------------------
Ja, jeg vil gerne lige ha en vurdering af min pc.
Den består af følgene :
INTEL Pentium 4 3.0GHz PRESCOTT -800MHz.
ASROCK GE-PRO M-2. -533MHz FSB.
1x512mb Kingston value pc3200.
Codegen 400W psu - 12v = 16A.
Seagate Barracuda 7200.7-160Gb.
Ukendt dvd drev.
GeForce FX5700VE 256mb ddr2-NorthQ 3801 GFX 2xHeatpipe Cooler.
-------------------------------------------------- -------------------------------------
Bundkort kan desvære ikke trække cpu, så cpu'en kører kun 2.0GHz. Men med et nyt mobo kører cpu'en bare der ud af
Der er box køler på cpu.
Der er kun kvit på ram.
Det helle sider i et gamlet stor kabinet.
billede : http://peecee.dk/index.php?id=34051&noresize=y... [Bemærk at det bare er kabinet der er der, og ikke det rigtige hardware.
Cpu er 2 år gamle.
Gfx er 2 år gamle.
mobo er 3år gamle.
Harddisk er 2år gamle.
dvd drev er 2 år gamle.
Ram er 1år gamle.
PSU er 8mdr. gamle.
-------------------------
Det var vist det.
Der kan også komme en gamle 15'' flad skærm med, dog er der 2 pixel fejlk på den.
Kabinet kan godt skiftes ud med et sd. medion kabinet. [hvidt med blå i siden.]

[Img][/img]

3

lørdag, 1. april 2006, 21:57

ja hehe og den har vi snakket om på msn! 1150kr :$

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.