1

fredag, 31. marts 2006, 17:54

Hej alle!

Allerførst håber jeg at moderatorene tillader denne salgstråd og ellers så bliver den jo højest sandsynligt slettet J På forhånd tak.

Pga. af et større karrierevalg og mere tid til familien sætter jeg, efter længere betænkningstid, mit firma til salg.

www.mindstormsystems.dk er en hardwareshop som har henvendt sig mest til den garvede gamer og hardware entusiast og har i den grad specialiceret sig i at have de sidste nye stumper på lager.

Salget har hovedsageligt været af highend grafikkort, -CPU’er, -Ram og -bundkort.

Derudover fører shoppen sit eget PC brand, meget udspekuleret, kaldet Mindstorm Computers som kun består af de allersidste og kraftigste hardwarestumper.

Omsætningen på de 1 år og 8 måneder, MindstormSystems har eksisteret i, runder i denne uge de 2.250.000 kr. med et overskud på ca. 7 % efter skat. Årsregnskab for 2004 er tilgængeligt. Årsregnskab for 2005 er stadig under udarbejdning hos vores tilknyttede revisionskontor.

Med shoppen følger der et varelager til en værdi af ca. 50.000 kr. (kan svinge) og et hjemmeside design til en værdi af ca. 20.000 kr. Ydermere er der en godkendelse fra E-mærket undervejs.

Allerede i skrivende stund har vi et bud på 300.000 kr (ex. Moms), men er der andre interesserede skulle de selvfølgelig også have muligheden.

Jeg vil gerne understrege at denne shop egentlig har kørt som en lille hobby eller sidegescheft og ikke har dannet grundlag for mit egentlige levebrød. Du eller dem som ønsker at overtage denne shop skal være opmærksom på at skal man kunne leve af det, så er det en 37+ timer i ugen der skal lægges i det.

Til sidst vil jeg berolige vores eksisterende kunder og sige at der ikke vil være nogen nævneværdige ændringer frem til en mulig overtagelse. Ej heller vil RMA sager eller jeres reklamationsret bortfalde og der vil selvfølgelig stadigt kunne rettes henvendelse til os med henblik på service og salg.

Alle henvendelser kan rettes til nedenstående:

Michael Sørensen
Ejer
MindstormSystems
michael@mindstormsystems.dk

2

fredag, 31. marts 2006, 17:57

Hmm ser ud til at jeg har placeret den i en forkert kategori.

Er der en moderator der hjælper?

3

fredag, 31. marts 2006, 19:58

hmmm lyder lidt fristende, men så mange penge får jeg nok ikke tilbage i skat :)

vi vil høre at du sælger lagrene ud med store rabatter ja vi vil :)

Asrock FM2A88X Extreme6X, Noctua NH-U14S@AMD A10 7800 3,9ghz maz, 2*8Gb DDR3,
700W PSU, Sapphire R9 270X 4GB OC.

4

lørdag, 1. april 2006, 10:28

Jeg har nu oprettet en tråd i vores eget forum hvor interesserede kan rette henvendelse.

I kan finde tråden her:

http://forumformindstomsystems.forumup.d…dstomsystems#12

@ fragman

Da butikken fortsætter som den plejer skal du nok ikke regne med der bliver udsalg lige med samme :crazyeyes:

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.