Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

21

onsdag, 30. juli 2003, 19:19

Hvor meget skal du have for den?? Har den været OC'et :))

Bærbar:
Processor: Intel Core i7-720QM 4x1,60GHz (Turbo 2.80GHz) 6MB cache
Ram: Kingston 4GB DDR3-1066 RAM DualChannel
Harddisk: 500GB harddisk S-ATA 2,5" Fluid
Grafik: ATI HD5650 1GB GDDR3 dedikeret RAM (DirectX 11)
Skærm: 15.6” FullHD-LED Glare panel 1920x1080
Drev: Blue Ray - Combo

22

onsdag, 30. juli 2003, 19:45

Citeret

Originally posted by GrillRotten

Citeret

Originally posted by learner
hva laver du egentlig grille? :] lyder rimlig hhhhmmm vildt! :))

Jeg er i lære som AntenneTeknikker / DriftsTeknikker hos TDC MOBIL.

... Vi søger for at det danske TDC mobil-net virker, men vi sørger naturligvis også for de andres net når det sidder i vores master. ;)

www.grillrotten.dk/GrillRotten/Billeder-Arbejde.htm

Nu har du ikk højdeskræk vel :)) :D :)) :D :)) :D :)) :D :))

23

onsdag, 30. juli 2003, 19:48

Citeret

Originally posted by Skimmer
Hvor meget skal du have for den?? Har den været OC'et :))

Dont know.... Det var bare en hurtig tanke at jeg ville smide den her ind til en vudering, men som sagt så er den jo åbenbart ikke så meget værd, så jeg beholder den bare som backup tror jeg.... Ihvertfald indtil videre...

24

onsdag, 30. juli 2003, 19:48

Citeret

Originally posted by cla
Nu har du ikk højdeskræk vel :)) :D :)) :D :)) :D :)) :D :))

Gæt.... *G*... Nej, det er jeg ikke...

25

onsdag, 30. juli 2003, 23:44

OK. Jeg leder videre...

Bærbar:

26

torsdag, 31. juli 2003, 09:31

Ej nu må i sgu fandeme holde op... der er sgu da ingen mand med respekt for sig selv som har eget en 3310. 9 ud af 10 poptøser render rundt med den, eller også er de skiftet til 3510I... "for den har farveskærm og alt muligt" mmm sandt nok men hold kæft noget junk.

Har lige skiftet fra 8910 til 6610, men 3310 der sætter jeg sgu grænsen. Når jeres maskiner (PC) skal være blærrede så gør lige jer selv den tjeneste at smide en plovmand mere i telefonkøbet så det passer til resten af elektroniken, så man ikke ligner en teenager der lige har fået en mobil med taletid i konfirmationsgave.

TSK TSK TSK

27

torsdag, 31. juli 2003, 09:52

ZeTix.... Find nu noget fornuftigt at finde din tid til...!!! Telefonen skal jeg bruge til min kære moder og fader som i dag har den nyeste og mindste Motorola, men da menuen er helt af helvede til, skærmen lille og tasterne ikke til at ramme, skal de bare have en overskuelig telefon som er til at finde ud af....

Har du tænkt på at gå til noget sport eller komme lidt ud i solen, i stedet for at skrive alt muligt l.... her... :] :))

Bærbar:

28

torsdag, 31. juli 2003, 11:07

Citeret

Originally posted by ZeTix
Ej nu må i sgu fandeme holde op... der er sgu da ingen mand med respekt for sig selv som har eget en 3310. 9 ud af 10 poptøser render rundt med den, eller også er de skiftet til 3510I... "for den har farveskærm og alt muligt" mmm sandt nok men hold kæft noget junk.

Har lige skiftet fra 8910 til 6610, men 3310 der sætter jeg sgu grænsen. Når jeres maskiner (PC) skal være blærrede så gør lige jer selv den tjeneste at smide en plovmand mere i telefonkøbet så det passer til resten af elektroniken, så man ikke ligner en teenager der lige har fået en mobil med taletid i konfirmationsgave.

TSK TSK TSK

Mobilen ka' hva' den ska' og så må det da være fin 8)
Ville sku hellere spytte en ekstra plovmand i com end i en eller anden "fanzy" mobil :P

29

torsdag, 31. juli 2003, 11:26

hey Skimmer kan det være at de måske sælger den??
for det kan godt være at jeg vil have en af dem hvis det er en motorola c350

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "ExobiT" (31.07.2003, 11:30)

30

torsdag, 31. juli 2003, 11:49

Den er desværre allerede lovet væk....

Bærbar:

32

torsdag, 31. juli 2003, 13:51

Citeret

TSK TSK TSK

ØHHHHHH Hvad f......... kommer det dig ved hvad tlf folk vil have?????????????
vores behov for tlf er ikke ens og hvis jeg kan klare mig med en 3310 så køber jeg en 3310....
jeg er da p... lige glad med farve skærmen, jeg skal ringe ikke glo på farve skærm, tlfén bliver hverken bedre eller dårligere af faveskærm. X(

33

torsdag, 31. juli 2003, 14:32

Citeret

Originally posted by master

Citeret

TSK TSK TSK

ØHHHHHH Hvad f......... kommer det dig ved hvad tlf folk vil have?????????????
vores behov for tlf er ikke ens og hvis jeg kan klare mig med en 3310 så køber jeg en 3310....
jeg er da p... lige glad med farve skærmen, jeg skal ringe ikke glo på farve skærm, tlfén bliver hverken bedre eller dårligere af faveskærm. X(

enig.. en tlf er en tlf og ikke andet end en tlf...
og skal ikke bruges til andet end at ringe med! :P

34

torsdag, 31. juli 2003, 15:59

Citeret

Originally posted by cla
Mobilen ka' hva' den ska' og så må det da være fin 8)
Ville sku hellere spytte en ekstra plovmand i com end i en eller anden "fanzy" mobil :P

Jeg er helt enig.... Jeg skal bare bruge en telefon der kan ringe og sende SMS. At den så har farveskærm er da meget nice, men jeg ville altid gå ud og betale det som min telefon koster. Der kan jeg finde på langt bedre ting at bruge mine penge på.

35

torsdag, 31. juli 2003, 17:01

He he he....

JEg tænkte det nok... men hva fanden.
Troede entop at man skulle finde forståelse blandt andre elektronik-nørder men nej...

Det er ok.

36

torsdag, 31. juli 2003, 17:04

Citeret

He he he....

Troede entop at man skulle finde forståelse blandt andre elektronik-nørder men nej...

Det er ok.

He he... Tror du skal finde Brian nede i hans Golf GTI.... *G*

De fleste her inde fortrækker nok lir i deres computer frem for lir på deres mobil.... Hvis man altså skal vælge.

Ingen tvivl om at jeg godt kan li min 3510i, men den er nu ikke bedre end min gamle 3310. Den er bare lettere og pænere...

37

torsdag, 31. juli 2003, 20:44

Citeret

Originally posted by GrillRotten

Citeret

He he he....

Det er ok.

He he... Tror du skal finde Brian nede i hans Golf GTI.... *G*

De fleste her inde fortrækker nok lir i deres computer frem for lir på deres mobil.... Hvis man altså skal vælge.

Ingen tvivl om at jeg godt kan li min 3510i, men den er nu ikke bedre end min gamle 3310. Den er bare lettere og pænere...

Enig i hvert et ord ;)
Jeg vil gerne have en nokia 3310 eller bedre bare jeg slipper af med min motorola v50

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "master" (31.07.2003, 21:00)

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.