1

torsdag, 24. juli 2003, 20:11

5 kr er budt for hele baduljen

2

torsdag, 24. juli 2003, 20:36

siden du har 3 stjerner burde du være mere seriøs
men du er vist en rangrider(spammer)
så hold dig venligst væk fra tråden for de er mere vær en 5kr. er blevet budt andre steder mere end det og selv 1 er jeg blevet budt mindste 15kr. for så de 5 for det hele køb du dig en pak tudekiks

Ellers forsat god dag

4

torsdag, 24. juli 2003, 20:41

Citeret

Originally posted by BFCS
så hold dig venligst væk fra tråden for de er mere vær en 5kr. er blevet budt andre steder mere end det og selv 1 er jeg blevet budt mindste 15kr. for så de 5 for det hele køb du dig en pak tudekiks

Ellers forsat god dag

LOOL Godt sagt, men hold da helt kæft du har mange film, er det plads mangel der er grunden til salget :))

Intel Haswell 4770
MSI Z87 G45
Kingston 16GB DDR1600
Gigabyte GTX770
OZC 256GB SSD
OZC 850W
Intel Stock køler
Zalman GS1000 Black
Asus 24" TFT

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Bjørn B" (24.07.2003, 20:41)

5

torsdag, 24. juli 2003, 20:49

Ja lidt plads mangel og skal have skifte ud i samlingen har mange flere end dem der.

Så lidt plads skal der til fylder mange meter kan ikke lige huske hvor mange det er sidste gang jeg målte efter når de står i en lige række

6

torsdag, 24. juli 2003, 21:08

ok nu skulle der have stået 500. men når det nu skal være på den måde kan du stikke din fisefornemme røv skråt op. for at sige det en lidt anden måde faaaaaaaaark you

7

torsdag, 24. juli 2003, 21:15

Citeret

Ellers forsat god dag

Bop bop - spis dine tudekiks selv din båtnakke....
Tror du selv på at du kan komme her som en anden grønskolling og bestemme en skid......... :] :] :] :]

8

torsdag, 24. juli 2003, 21:19

Citeret

Originally posted by WizZarD

Citeret

Ellers forsat god dag

Bop bop - spis dine tudekiks selv din båtnakke....
Tror du selv på at du kan komme her som en anden grønskolling og bestemme en skid......... :] :] :] :]

HI-5 til Wizzard.... :D ..... 8)

9

torsdag, 24. juli 2003, 21:22

jep HI-5 fra mig også

det skulle være at du bare skulle smutte ind og mænge dig med nogle af de andre n00bs på tweakup.dk, BFCS

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Bit Phreak" (24.07.2003, 21:47)

10

torsdag, 24. juli 2003, 22:33

nå drenge.. ikke drille de nye børn i skolegården...

11

torsdag, 24. juli 2003, 22:55

Citeret

Originally posted by Getalife
nå drenge.. ikke drille de nye børn i skolegården...

Ja det manglede da os bare

BFCS
(Lånte lige dit .gif rotte)

:)) 8)

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.