1

mandag, 9. januar 2006, 14:38

Hej

Har sådan en avant 32"...

Den er fra 2000 ...den har dog en lille defekt...det vil sige at den nogle gange godt kan "glide" lidt i kanalerne....altså den har lidt svært ved at holde en kanal..

da jeg bruger selector, så mærker jeg det ikke lige i øjeblikket...

det kan dog ordnes,hvis man er lidt fingernem...men jeg har dog aldrig vovet mig ud i det..

har dog en printtegning til at ligge af hvor der skal loddes..

ellers er den bare super...

billeder kan sendes hvis det er..

hbo 15.000

2

mandag, 9. januar 2006, 14:57

15.000 for en ting der er defekt..? :)) Hvad har du købt den for? :roller: :ohmy:

H A R S M A D R E T M I N C O M P U T E R

3

mandag, 9. januar 2006, 15:04

# SGN....hmm...ja vil gætte på at den koster omkring 56.000 af ny...

hvad jeg har købt den til er vel ligemeget...

defekten kan vel afhjælpes for 1000 kr....men da jeg har selector, så bemærker jeg det ikke...

4

mandag, 9. januar 2006, 16:17

Citeret

Originally posted by sko
# SGN....hmm...ja vil gætte på at den koster omkring 56.000 af ny...

hvad jeg har købt den til er vel ligemeget...

defekten kan vel afhjælpes for 1000 kr....men da jeg har selector, så bemærker jeg det ikke...

Mener b&o giver 10års garanti på den slags ;)

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Schultz" (09.01.2006, 16:17)

5

mandag, 9. januar 2006, 16:21

# schulz....ok..det vidste jeg faktisk ikke...men det kan jeg da lige undersøge...

er du selv hos B&O?

6

mandag, 9. januar 2006, 16:38

De giver kun 2 år.

Just as our products offer performance and pleasure beyond expectations, so too does Bang & Olufsen’s International Warranty. Your Bang & Olufsen product is guaranteed against all defects in workmanship and materials for two years following purchase.

All it takes to ensure complete coverage by Bang & Olufsen’s industry-leading warranty is to register your purchase. Once you have warranty-registered your product, your nearest Bang & Olufsen service center can respond rapidly, directly to you. Your local Bang & Olufsen retailer is always ready to help you with any questions you may have.

7

mandag, 9. januar 2006, 16:41

# Martin...takker for det...så blev det afklaret...

8

mandag, 9. januar 2006, 17:10

[ot] Sko

Jeg tror det vil være en ide, hvis du fik en professionel til at ordne problemet. Så vil det i hvert fald være nemere at sælge det.

Mvh.

9

mandag, 9. januar 2006, 17:55

# the leader

tak for rådet...men hvis jeg får det ordnet, så bliver det også en professionel...kender en b&o reparatør.. ;)

10

mandag, 9. januar 2006, 20:07

Mente heller ikke fuld garanti, men at de har reservedele hjemme til alle deres produkter i 10 år frem.. Hvilket, så vidt jeg ved, også er lovplitigt!

Tag og få det lavet, inden du sælger..

11

mandag, 9. januar 2006, 21:04

# schultz det kan også være jeg gør det..men hvis en ville spare nogle penge, og gøre det selv...så var det jo en mulighed....

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.